Minns ni oss????
_0609 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2006
    #1

    Minns ni oss????

    Det var ett bra tag sedan jag var inne här!
    Jag har inte haft ork mer än till mig själv och Elwin.

    Minns inte om jag tidigare berättat om den pågående boende-tvisten mellan mig och mitt ex angående mina andre 3 underbara barn. Men i alla fall så bestämde mitt ex sig för att efter umgänges-helg den 1/10 inte lämna tillbaka mina små änglar, så jag har träffat dem 3 gånger på 6 veckor....
    I övermorgon (22/11) är det huvudförhandlingar i tingsrätten.

    Jag känner mig berövad på Elwins första tid i livet, vi kan ju inte njuta fullt ut när det är som det är. Samtidigt är Elwin min"livlina" till verkligheten och att hålla näsan över vattenytan så att jag inte ramlar ner i det svartatstehålet.

    Nå ja, hoppas det är bra med alla ni andra och att era små växer och frodas. Och passa nu på att njuta av era underverk!!

    Kramar Wivi - mamma till 4 underbara små (?) gullungar
  2. 1
    Minns ni oss???? Det var ett bra tag sedan jag var inne här!
    Jag har inte haft ork mer än till mig själv och Elwin.

    Minns inte om jag tidigare berättat om den pågående boende-tvisten mellan mig och mitt ex angående mina andre 3 underbara barn. Men i alla fall så bestämde mitt ex sig för att efter umgänges-helg den 1/10 inte lämna tillbaka mina små änglar, så jag har träffat dem 3 gånger på 6 veckor....
    I övermorgon (22/11) är det huvudförhandlingar i tingsrätten.

    Jag känner mig berövad på Elwins första tid i livet, vi kan ju inte njuta fullt ut när det är som det är. Samtidigt är Elwin min"livlina" till verkligheten och att hålla näsan över vattenytan så att jag inte ramlar ner i det svartatstehålet.

    Nå ja, hoppas det är bra med alla ni andra och att era små växer och frodas. Och passa nu på att njuta av era underverk!!

    Kramar Wivi - mamma till 4 underbara små (?) gullungar
  3. Medlem sedan
    Sep 1998
    #2

    hej!

    skickat svar till dig lite mer privat!!
    Stor KRAAM till dig o er alla!

    Gosa med Elwin o försök njut av de små stunderna!!
    Håller tummar o tår för att det ska gå er väg imorgon!!
    älskar mina barn--alltid!
  4. 2
    hej! skickat svar till dig lite mer privat!!
    Stor KRAAM till dig o er alla!

    Gosa med Elwin o försök njut av de små stunderna!!
    Håller tummar o tår för att det ska gå er väg imorgon!!
  5. Medlem sedan
    Mar 2003
    #3
    ju vi har ju frågat lite eftre dig och familjen härinne!
    Men ush hörru...
    förstår att det känns jobbigt! och barnen!! hur har DOM det när dom plötsligt har blivit sliten ur sin vardag?
    Vi ska tänka på er wiwsan om inte d22, så NU i alle fall, att det ska gå den vägen som är bäst för barnen.
    Hälsa Micke nu.
    Det är ju på ett sätt oxå hans barn kan jag tänka mig.

    KRAM
    /karina
  6. 3
    ju vi har ju frågat lite eftre dig och familjen härinne!
    Men ush hörru...
    förstår att det känns jobbigt! och barnen!! hur har DOM det när dom plötsligt har blivit sliten ur sin vardag?
    Vi ska tänka på er wiwsan om inte d22, så NU i alle fall, att det ska gå den vägen som är bäst för barnen.
    Hälsa Micke nu.
    Det är ju på ett sätt oxå hans barn kan jag tänka mig.

    KRAM
    /karina
  7. Medlem sedan
    Jan 2006
    #4
    Tack så mycket för stödet .
    JA, Elwin fär allt gos som skulla varit till alla fyra barnen!!
  8. 4
    Tack så mycket för stödet .
    JA, Elwin fär allt gos som skulla varit till alla fyra barnen!!
  9. Medlem sedan
    Jan 2006
    #5
    Känns bra att ni har efterlyst oss, tack.
    Jo barnen är ju, som alltid i sådana här situationer, värst drabbade. Jag försöker att tänka på dem i första hand och inte som deras far på vad som känns bäst för oss vuxna. Vill barnen verkligen bo hos sin pappa istället ska jag inte hindra dem. MEN jag måste ju få ett skäligt umgänge, som det har varit nu så har jag bara träffat dem 1 och ½ timme med en kontaktperson från soc. som om jag vore en brottsling....hur tror ni barnen upplever det???
  10. 5
    Känns bra att ni har efterlyst oss, tack.
    Jo barnen är ju, som alltid i sådana här situationer, värst drabbade. Jag försöker att tänka på dem i första hand och inte som deras far på vad som känns bäst för oss vuxna. Vill barnen verkligen bo hos sin pappa istället ska jag inte hindra dem. MEN jag måste ju få ett skäligt umgänge, som det har varit nu så har jag bara träffat dem 1 och ½ timme med en kontaktperson från soc. som om jag vore en brottsling....hur tror ni barnen upplever det???
  11. Medlem sedan
    Jan 2003
    #6

    Kramar i massor!

    Fy så jobbigt det låter! Förstår att ni har det jobbigt. Och så med en liten plutt att ta hand om också...
    Håller tummarna och tänker på er!
    Kram!
    Libra
  12. 6
    Kramar i massor! Fy så jobbigt det låter! Förstår att ni har det jobbigt. Och så med en liten plutt att ta hand om också...
    Håller tummarna och tänker på er!
    Kram!
  13. Medlem sedan
    Feb 2001
    #7

    Klart vi

    kommer i håg er.

    Vilken jobbig situation din familj befinner sig i. Jag hoppas att det löser sig till det bästa.
    Förstår att du känner det som att Elwins första tid har försvunnit till något annat än honom.

    Håller tummarna för att allt löser sig till det bästa!

    Kram
  14. 7
    Klart vi kommer i håg er.

    Vilken jobbig situation din familj befinner sig i. Jag hoppas att det löser sig till det bästa.
    Förstår att du känner det som att Elwins första tid har försvunnit till något annat än honom.

    Håller tummarna för att allt löser sig till det bästa!

    Kram
  15. Medlem sedan
    Apr 2006
    #8
    Kramar från oss med, vi kommer också ihåg er såklart! Hoppas allt går bra för er imorgon, kan inte ens föreställa mig vad du går igenom nu... Vi håller tummarna!
    Maya med Viggo och Idun.

    Läs vår blogg:
    http://www.miffot.com
  16. 8
    Kramar från oss med, vi kommer också ihåg er såklart! Hoppas allt går bra för er imorgon, kan inte ens föreställa mig vad du går igenom nu... Vi håller tummarna!
  17. Medlem sedan
    May 1999
    #9
    Har undrat så vart ni tog vägen! Stor kram skickas härmed, nu när vi vet vart! Låter verkligen inte kul det där. Håller alla tummar imorgon!

    Kram igen! Till Micke också.
  18. 9
    Har undrat så vart ni tog vägen! Stor kram skickas härmed, nu när vi vet vart! Låter verkligen inte kul det där. Håller alla tummar imorgon!

    Kram igen! Till Micke också.
  19. Medlem sedan
    Sep 2003
    #10

    Tänkte just

    på er igår faktiskt!!! Klart jag minns dig! Fy så hemskt att inte få tillbaka sina barn! Jag blir gråtfärdig bara av tanken, och du som lever mitt i mardrömmen Skickar en så stor kram jag bara kan! Och massor med tummar att det går bra i tingsrätten idag!

    *BAMSEKRAM*
    Jalla m storebror H -04 & lillebror O sept -06
  20. 10
    Tänkte just på er igår faktiskt!!! Klart jag minns dig! Fy så hemskt att inte få tillbaka sina barn! Jag blir gråtfärdig bara av tanken, och du som lever mitt i mardrömmen Skickar en så stor kram jag bara kan! Och massor med tummar att det går bra i tingsrätten idag!

    *BAMSEKRAM*

Liknande trådar

  1. Minns ni...
    By Beau in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-08-24, 16:24
  2. Minns ni mig?
    By LaMa in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2009-08-16, 19:55
  3. Hej ni som minns mig
    By Suz in forum _0502 Februaribarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-08-29, 14:26
  4. Minns ni???
    By Gunilla m 4 in forum _0209 Septemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-08-06, 21:03
  5. Minns ni mig???? :)
    By K-line in forum _0505 Majbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-07-26, 18:47
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar