Har ni en snäll/elak våg??
Vikt
  1. Medlem sedan
    Jan 2006
    #1

    Har ni en snäll/elak våg??

    Hej på er så här på fredagskvällen. Jag skulle vilja ha en ny våg, en digitalvåg. Men problemet är ju att jag kommer gå upp ett kilo bara av att ställa mig på en ny våg Min våg är nämnligen väldigt snäll...tror att den går lite fel. -brukar väga mer hos mamma eller hos nån annan. Har liksom inte brytt mig innan, det är ju minskningen som räknas. Men just nu känns det som att jag måste gå ner samma kilo en gång till.....

    Hur är det med era vågar???
    Min lycka är att se mina barns hjärtan skratta. /K
  2. 1
    Har ni en snäll/elak våg?? Hej på er så här på fredagskvällen. Jag skulle vilja ha en ny våg, en digitalvåg. Men problemet är ju att jag kommer gå upp ett kilo bara av att ställa mig på en ny våg Min våg är nämnligen väldigt snäll...tror att den går lite fel. -brukar väga mer hos mamma eller hos nån annan. Har liksom inte brytt mig innan, det är ju minskningen som räknas. Men just nu känns det som att jag måste gå ner samma kilo en gång till.....

    Hur är det med era vågar???
  3. Medlem sedan
    Dec 2002
    #2
    Min är nog ganska rättvisande. En Soehnle Melody köpt på Clas Ohlson för ett par år sedan. Den stämde iaf med VV-vågen och med ett par vågar till.

    Inte är det samma kilo du går ned! Är det inte bättre att veta hur mycket du verkligen väger istället för att ha en missvisande våg?
  4. 2
    Min är nog ganska rättvisande. En Soehnle Melody köpt på Clas Ohlson för ett par år sedan. Den stämde iaf med VV-vågen och med ett par vågar till.

    Inte är det samma kilo du går ned! Är det inte bättre att veta hur mycket du verkligen väger istället för att ha en missvisande våg?
  5. Medlem sedan
    Sep 2004
    #3
    Beror på hur man ser det - jag tycker ju inte den är snäll eftersom den inte visar de siffror jag vill se men om den skiljer sig från andra vet jag inte eftersom det bara är den jag använder - en digitalvåg.

    Som en gång i tiden var snurrig men sen jag tog in den i sovrummet istället för badrummet så funkar den bättre - fukt är inte bra för vågar!
  6. 3
    Beror på hur man ser det - jag tycker ju inte den är snäll eftersom den inte visar de siffror jag vill se men om den skiljer sig från andra vet jag inte eftersom det bara är den jag använder - en digitalvåg.

    Som en gång i tiden var snurrig men sen jag tog in den i sovrummet istället för badrummet så funkar den bättre - fukt är inte bra för vågar!

Liknande trådar

  1. Elak mamma, elak syster, gravid
    By dettaejag in forum Känsliga snack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-12-12, 10:16
  2. Elak son;)
    By Mamma Erik in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-05-01, 20:40
  3. ska jag vara elak eller snäll
    By UlLi in forum Ordet är fritt
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2010-09-02, 13:06
  4. Elak
    By StinaL in forum Försöker bli med barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-02-06, 12:27
  5. Är jag elak? *ot*
    By *Lottiz* in forum _0406 Junibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-04-10, 09:05
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar