Hur funkar webmail?
Hem & fritid
  1. ??))
    #1

    Hur funkar webmail?

    Hur funkar webmail typ hotmail, spraymail eller andra liknande mail som man loggar in på via nätet? Om jag mailar via sådanna kan någon annan som delar min dator komma åt dessa på något sett? Personen i fråga är duktig på datorer så jag funderar på om det finns någon möjlihet, logg eller liknande som gör att denna person kan se vart jag mailar via webmail?
  2. 1
    Hur funkar webmail? Hur funkar webmail typ hotmail, spraymail eller andra liknande mail som man loggar in på via nätet? Om jag mailar via sådanna kan någon annan som delar min dator komma åt dessa på något sett? Personen i fråga är duktig på datorer så jag funderar på om det finns någon möjlihet, logg eller liknande som gör att denna person kan se vart jag mailar via webmail?
  3. Medlem sedan
    Dec 2002
    #2
    nej, inga mail lagras på datorn, men se till att du inte spar lösenord bara.
  4. 2
    nej, inga mail lagras på datorn, men se till att du inte spar lösenord bara.

Liknande trådar

  1. Webmail i telia - hjälp....
    By Elis73 in forum Hem & fritid
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2012-01-28, 21:09
  2. webmail.telia.com?
    By S-JJ in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-12-03, 16:41
  3. Outlook webmail
    By Mica in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-09-29, 22:41
  4. Telia och Webmail
    By Pettern in forum Hem & fritid
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-01-13, 11:34
  5. barnvänlig webmail?
    By floRens in forum Mammasnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-01-26, 17:34
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar