snedtak
Hem & fritid
  1. Medlem sedan
    May 2000
    #1

    snedtak

    Vi ska måla om hallen uppe och där har vi snedtak på ena väggen. Snedtaket börjar på 175 cm och sen är det "platta" (eller vanliga..) taket bara en dryg meter brett. Vad blir då snyggast, att måla den sneda delen i väggfärg eller inte? Hallen är ca 2,5 m bred, så snedtaket är rätt mycket av taket sas.
  2. 1
    snedtak Vi ska måla om hallen uppe och där har vi snedtak på ena väggen. Snedtaket börjar på 175 cm och sen är det "platta" (eller vanliga..) taket bara en dryg meter brett. Vad blir då snyggast, att måla den sneda delen i väggfärg eller inte? Hallen är ca 2,5 m bred, så snedtaket är rätt mycket av taket sas.
  3. Medlem sedan
    Aug 2002
    #2
    Jag tycker att taket både det sneda och raka skall vara i takfärg. Det tycker jag är snyggast.

    /Therese
  4. 2
    Jag tycker att taket både det sneda och raka skall vara i takfärg. Det tycker jag är snyggast.

    /Therese
  5. Annika med 3
    #3

    Vi har så...

    ... i allrummet på övervåningen (fast själva taket är större) och vi har både taket och det lilla snedtaket i samma färg, det tycker jag är snyggast!
  6. 3
    Vi har så... ... i allrummet på övervåningen (fast själva taket är större) och vi har både taket och det lilla snedtaket i samma färg, det tycker jag är snyggast!

Liknande trådar

  1. badrum med snedtak
    By snickarn kommer! in forum Hem & fritid
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2009-06-05, 08:17
  2. Möblera under snedtak?
    By Frukt är godis in forum Hem & fritid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-08-31, 20:56
  3. Flickrum med snedtak
    By fordelare in forum Hem & fritid
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-08-29, 19:54
  4. tapetsering i rum m snedtak?
    By TessS in forum Hem & fritid
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-03-05, 21:09
  5. Badrum med snedtak
    By TessS in forum Hem & fritid
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-02-11, 14:14
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar