Jag minns att PO.P
Småbarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2002
    #1

    Jag minns att PO.P

    förut sålde Filippa K , varför slutade de med det? Jag hittade en massa bra och snyggt till bra pris (speciellt på reorna )
    Hittade fram ett par FilippaK jeans och en tunika som var inhandlat på PO.P, som de 2 nu stora tjejerna verkligen använt ordentligt....undrar varför man sparar sånt!?
  2. 1
    Jag minns att PO.P förut sålde Filippa K , varför slutade de med det? Jag hittade en massa bra och snyggt till bra pris (speciellt på reorna )
    Hittade fram ett par FilippaK jeans och en tunika som var inhandlat på PO.P, som de 2 nu stora tjejerna verkligen använt ordentligt....undrar varför man sparar sånt!?
  3. Medlem sedan
    Feb 2002
    #2
    Menar du i vanlig butik? Eller på outleten? De ägs väl båda av RNB?
  4. 2
    Menar du i vanlig butik? Eller på outleten? De ägs väl båda av RNB?
  5. Kat_
    #3
    I de vanliga butikerna såldes de. Jag tror att de slutade med det runt 2001. Synd, för klädera var jättefina.
  6. 3
    I de vanliga butikerna såldes de. Jag tror att de slutade med det runt 2001. Synd, för klädera var jättefina.
  7. Kat_
    #4
    Håller med, jag gillade också de kläderna. Dottern hade bland annat en superfin klänning som var en favorit länge.
  8. 4
    Håller med, jag gillade också de kläderna. Dottern hade bland annat en superfin klänning som var en favorit länge.
  9. Medlem sedan
    Sep 2002
    #5
    I vanliga butiken såldes de över ett par års tid, och jag tyckte det var kanon. Kunde ju vara lite kul om de kunde upprepa samarbetet igen.
  10. 5
    I vanliga butiken såldes de över ett par års tid, och jag tyckte det var kanon. Kunde ju vara lite kul om de kunde upprepa samarbetet igen.
  11. Medlem sedan
    Aug 2003
    #6
    dom sålde även reima en sväng.
  12. 6
    dom sålde även reima en sväng.

Liknande trådar

  1. Minns ni...
    By Beau in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-08-24, 16:24
  2. Minns ni mig?
    By LaMa in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2009-08-16, 19:55
  3. Hej ni som minns mig
    By Suz in forum _0502 Februaribarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-08-29, 14:26
  4. Minns ni???
    By Gunilla m 4 in forum _0209 Septemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-08-06, 21:03
  5. Minns ni mig???? :)
    By K-line in forum _0505 Majbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-07-26, 18:47
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar