Minns ni mig?
_0603 Marsbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2003
    #1

    Minns ni mig?

    Hej allihopa!! Vet inte om ni kommer ihåg mig men jag fick en liten Felix 25 feb. Har haft en stressig höst då jag försökt kombinera mammaledighet med jobb och studier...så det har inte funnits någon tid kvar till Aff. Nu känner jag dock att jag hinner var här lite mer så jag hoppas att det är ok om jag hänger här med er igen:-).
    Mer info om Felix finns på: www.babyfriends.nu/felixe (lösen:ajabaja)
    Kram
    Tina
  2. 1
    Minns ni mig? Hej allihopa!! Vet inte om ni kommer ihåg mig men jag fick en liten Felix 25 feb. Har haft en stressig höst då jag försökt kombinera mammaledighet med jobb och studier...så det har inte funnits någon tid kvar till Aff. Nu känner jag dock att jag hinner var här lite mer så jag hoppas att det är ok om jag hänger här med er igen:-).
    Mer info om Felix finns på: www.babyfriends.nu/felixe (lösen:ajabaja)
    Kram
    Tina
  3. Medlem sedan
    May 2000
    #2
    Klart att jag gör
    Hoppas att allt går bra och är bra med er!
  4. 2
    Klart att jag gör
    Hoppas att allt går bra och är bra med er!
  5. Medlem sedan
    Jan 2003
    #3

    Hej Tina!

    Visste inte att du jobbat och pluggat samtidigt som du varit mammaledig.
    Tufft!!
    Vad läser du?

    Kramar
    Gloria.
    Gloria med Lucas 99, Evelina 03 och Elias 06.
  6. 3
    Hej Tina! Visste inte att du jobbat och pluggat samtidigt som du varit mammaledig.
    Tufft!!
    Vad läser du?

    Kramar
    Gloria.
  7. Medlem sedan
    Jan 2003
    #4
    Jag har jobbat 50% hemifrån och läst 10 p italienska på kvällarna. Trodde att mycket av studierna var på distans men det var närvaro 2-3 kvällar i v. kl 18-20 så det var lite tufft (även för Linus). Nu har jag dock lagt ner studierna och ska istället läsa en långsammare kurs på folkuniversitetet till våren. Jag har också gått ner och jobbar 25%. Vill ju gärna njuta lite av mammaledigheten också:-).
    Det är dock otroligt roligt att läsa italienska och jag gör det inte bara för jobbets skull. Vi har t ex hyrt ett hus i Toscana över midsommar så då hoppas jag att få användning av det lilla jag lärt mig:-)
    KRM
  8. 4
    Jag har jobbat 50% hemifrån och läst 10 p italienska på kvällarna. Trodde att mycket av studierna var på distans men det var närvaro 2-3 kvällar i v. kl 18-20 så det var lite tufft (även för Linus). Nu har jag dock lagt ner studierna och ska istället läsa en långsammare kurs på folkuniversitetet till våren. Jag har också gått ner och jobbar 25%. Vill ju gärna njuta lite av mammaledigheten också:-).
    Det är dock otroligt roligt att läsa italienska och jag gör det inte bara för jobbets skull. Vi har t ex hyrt ett hus i Toscana över midsommar så då hoppas jag att få användning av det lilla jag lärt mig:-)
    KRM
  9. Medlem sedan
    Jan 2003
    #5
    Tack:-). Hoppas att allt är bra med er också!
  10. 5
    Tack:-). Hoppas att allt är bra med er också!
  11. Medlem sedan
    Feb 2000
    #6
    Heeeej!
    Kul att höra av dig!

    Det låter onekligen som om du har haft fullt upp med jobb och studier men slappa lite nu och umgås med oss istället!

    Kram
  12. 6
    Heeeej!
    Kul att höra av dig!

    Det låter onekligen som om du har haft fullt upp med jobb och studier men slappa lite nu och umgås med oss istället!

    Kram
  13. Medlem sedan
    Jan 2003
    #7
    Hej!! Det ska jag göra:-)
  14. 7
    Hej!! Det ska jag göra:-)
  15. Medlem sedan
    Jun 2003
    #8

    Hej igen Tina!

    Skoj att du är tillbaka. Det är tufft att kombinera. I know the feeling...
    Av någon konstig anledning är det svårt at få till både studier, hem och barnen även om jag inte jobbar. *s*
    Till våren går jag ner på halvfart jag med, ska njuta av kottarna. Åh fp får se fram emot många långa sommarlov framöver.
    Vilken fin sida ni har. Söta barn.
    ~ Tindra 2003 ~
    ~ Eli 2006 ~
    ~ bonusen Alvar 2006 ~
    ~ Tilde 2010 ~

    I wish I was a glow worm
    A glow worm´s never glum
    `Cos how can you be grumpy
    When the sun shines out you bum
  16. 8
    Hej igen Tina! Skoj att du är tillbaka. Det är tufft att kombinera. I know the feeling...
    Av någon konstig anledning är det svårt at få till både studier, hem och barnen även om jag inte jobbar. *s*
    Till våren går jag ner på halvfart jag med, ska njuta av kottarna. Åh fp får se fram emot många långa sommarlov framöver.
    Vilken fin sida ni har. Söta barn.
  17. Medlem sedan
    Jan 2003
    #9
    Hej:-). Ja, vi är många som hamnar i den där fällan att man ska klara hur mycket som helst... Högsta prioritet har ju ändå barnen, så när man känner att man inte hinner med dem ordentligt får man tänka om.
    Kram
  18. 9
    Hej:-). Ja, vi är många som hamnar i den där fällan att man ska klara hur mycket som helst... Högsta prioritet har ju ändå barnen, så när man känner att man inte hinner med dem ordentligt får man tänka om.
    Kram
  19. Medlem sedan
    Nov 2004
    #10
    Hej TIna!

    Klart jag minns dig. Det är inte lätt att få tid till allt. SJälv har jag varit något av en periodare här. Skriver i ett par dagar och är väl sen helt borta i någon vecka och så håller det på. Och då jobbar jag "bara" hemma med barnen.

    Hoppas att du och familjen mår bra och att du får en lugnare period framför dig.

    Kram Stella
  20. 10
    Hej TIna!

    Klart jag minns dig. Det är inte lätt att få tid till allt. SJälv har jag varit något av en periodare här. Skriver i ett par dagar och är väl sen helt borta i någon vecka och så håller det på. Och då jobbar jag "bara" hemma med barnen.

    Hoppas att du och familjen mår bra och att du får en lugnare period framför dig.

    Kram Stella

Liknande trådar

  1. Minns ni...
    By Beau in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-08-24, 16:24
  2. Minns ni mig?
    By LaMa in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2009-08-16, 19:55
  3. Hej ni som minns mig
    By Suz in forum _0502 Februaribarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-08-29, 14:26
  4. Minns ni???
    By Gunilla m 4 in forum _0209 Septemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-08-06, 21:03
  5. Minns ni mig???? :)
    By K-line in forum _0505 Majbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-07-26, 18:47
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar