Min frusna onsdag
Vikt
  1. Medlem sedan
    May 2003
    #1

    Min frusna onsdag

    Min down-period fortsätter, har gått och frusit hela dan idag. sitter med dubbla fleecetröjor, tjocka strumpor OCH fårskinnstofflor, och det är inte ens särskilt kallt hemma... Känner just inte för att göra någonting just nu. Har också onödigt-ätit lite idag, inte mycket men det var syndast-om-mig-i-hela-världen-snask som jag inte hade planerat.

    Frukost-melliset nedan är från en grötfrukost på Simons dagis, kul att komma dit, fast det var stimmigt med alla barn, så småkillarna var dödströtta när vi skulle därifrån. Har känt mig hungrig idag (i tillägg till suget), fast jag inte tränat på ett tag.

    Frukost: Råg-/havregrynsgröt, linfrö, solrosfrön, hackat päron, lättmjölk, stor KL.
    Frukost/mellis: Lite risgrynsgröt med kanel, ½ fralla med skinka, kaffe. En apelsin hemma.
    Lunch: Korvgryta (kycklingkorv, lök, vita bönor, majs, tomatkross, cf5%), broccoli, blomkål, 1 dl FK-ris.
    Mellis: KL. En clementin. Lite nötter. En saffransbiscotti (!).
    Middag: Nötfärssås med linser, 1 dl FK-ris, broccoli-blomkål-morötter.
    Kvällis: Två små mackor med ost, 2 mörka chokladrutor, en STOR kopp te.
  2. 1
    Min frusna onsdag Min down-period fortsätter, har gått och frusit hela dan idag. sitter med dubbla fleecetröjor, tjocka strumpor OCH fårskinnstofflor, och det är inte ens särskilt kallt hemma... Känner just inte för att göra någonting just nu. Har också onödigt-ätit lite idag, inte mycket men det var syndast-om-mig-i-hela-världen-snask som jag inte hade planerat.

    Frukost-melliset nedan är från en grötfrukost på Simons dagis, kul att komma dit, fast det var stimmigt med alla barn, så småkillarna var dödströtta när vi skulle därifrån. Har känt mig hungrig idag (i tillägg till suget), fast jag inte tränat på ett tag.

    Frukost: Råg-/havregrynsgröt, linfrö, solrosfrön, hackat päron, lättmjölk, stor KL.
    Frukost/mellis: Lite risgrynsgröt med kanel, ½ fralla med skinka, kaffe. En apelsin hemma.
    Lunch: Korvgryta (kycklingkorv, lök, vita bönor, majs, tomatkross, cf5%), broccoli, blomkål, 1 dl FK-ris.
    Mellis: KL. En clementin. Lite nötter. En saffransbiscotti (!).
    Middag: Nötfärssås med linser, 1 dl FK-ris, broccoli-blomkål-morötter.
    Kvällis: Två små mackor med ost, 2 mörka chokladrutor, en STOR kopp te.
  3. Medlem sedan
    Aug 2002
    #2
    Så illa var väl inte matdagen?!? Och hoppas du blir av med frusenheten och att du mår bättre imorgon!

    Sov gott!

    /Therese
  4. 2
    Så illa var väl inte matdagen?!? Och hoppas du blir av med frusenheten och att du mår bättre imorgon!

    Sov gott!

    /Therese
  5. Medlem sedan
    Dec 2002
    #3
    Det var väl ingen fara. Hoppas du känner dig bättre snart!
  6. 3
    Det var väl ingen fara. Hoppas du känner dig bättre snart!

Liknande trådar

  1. Frusna kanelbullar
    By -TH- in forum Ordet är fritt
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2010-08-09, 15:47
  2. Frusna män söker...
    By -TH- in forum Ordet är fritt
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2008-04-30, 20:05
  3. Frusna män...
    By k m E *E* & E in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-04-24, 12:30
  4. Frusna grönsaker?
    By Mendoza in forum Vikt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-03-06, 15:29
  5. Frusna räkor
    By Linda in forum Mat & dryck
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2005-10-31, 13:20
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar