Biverkningar.
Känsliga snack
  1. Medlem sedan
    Mar 2004
    #1

    Biverkningar.

    Ja, nu tjatar jag in Efexor igen... vet att jag frågat för ett tag sen, men måste höra lite igen..

    Jag har börjat med Efexor för snart två veckor sedan. Jag började med 25 mg i tre dagar, sedan 50 mg i tre dagar, och nu 75 mg fortsättningsvis. Jag är darrig på morgnarna, trött, känner mig helt sjuk, tappat aptiten och magen är urkass...
    Ni som ätit denna o haft biverkningar - när har de minskat?? Om de har det...

    Citalopramen har jag inga som helst känningar av i början, men blir kass i magen efter några månader.
  2. 1
    Biverkningar. Ja, nu tjatar jag in Efexor igen... vet att jag frågat för ett tag sen, men måste höra lite igen..

    Jag har börjat med Efexor för snart två veckor sedan. Jag började med 25 mg i tre dagar, sedan 50 mg i tre dagar, och nu 75 mg fortsättningsvis. Jag är darrig på morgnarna, trött, känner mig helt sjuk, tappat aptiten och magen är urkass...
    Ni som ätit denna o haft biverkningar - när har de minskat?? Om de har det...

    Citalopramen har jag inga som helst känningar av i början, men blir kass i magen efter några månader.
  3. Medlem sedan
    Jul 2000
    #2
    Det låter inte helt fel med dina biverkningar... Att det är skakigt och så har jag förstått är ganska vanligt. Kanske missförstår dig totalt men då ber jag om ursäkt.
    Kram
  4. 2
    Det låter inte helt fel med dina biverkningar... Att det är skakigt och så har jag förstått är ganska vanligt. Kanske missförstår dig totalt men då ber jag om ursäkt.
    Kram
  5. Medlem sedan
    Nov 2006
    #3
    Jag har ätit Efexor i två omgångar.Jag hade också en hel del biverkningar i början. De höll nog i sig 2-3 veckor, blev mindre och mindre. Nu har jag inga biverkningar alls. Jag har ätit andra antidepp förut och fått små mycket bestående biverkningar. Men med Efexor är det annorlunda.
  6. 3
    Jag har ätit Efexor i två omgångar.Jag hade också en hel del biverkningar i början. De höll nog i sig 2-3 veckor, blev mindre och mindre. Nu har jag inga biverkningar alls. Jag har ätit andra antidepp förut och fått små mycket bestående biverkningar. Men med Efexor är det annorlunda.

Liknande trådar

  1. Biverkningar
    By Trött morsa in forum Bokstavsbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-04-19, 16:36
  2. Biverkningar
    By anonymt namn in forum Känsliga snack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-09-02, 14:18
  3. Biverkningar?
    By *Lillan* in forum Ordet är fritt
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2008-01-08, 11:02
  4. Biverkningar
    By hysterisk in forum Kropp & hälsa
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-11-22, 13:22
  5. Biverkningar?
    By zirah in forum Provrörsbefruktning - IVF
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2006-09-21, 13:25
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar