Dora utforskaren
Småbarn
  1. Medlem sedan
    Dec 2002
    #1

    Dora utforskaren

    Kanske fel forum för jag söker inte bara kläder utan allt med Dora utforskaren. Någon som vet var jag kan få tag på något? Sonen älskar verkligen Dora och det hade varit så kul att ge honom något sådant i julklapp.
  2. 1
    Dora utforskaren Kanske fel forum för jag söker inte bara kläder utan allt med Dora utforskaren. Någon som vet var jag kan få tag på något? Sonen älskar verkligen Dora och det hade varit så kul att ge honom något sådant i julklapp.
  3. Medlem sedan
    Sep 1999
    #2

    nicelodeons hemsida

    har lite grejer.
    annars tror jag det är fisher price som gör leksakerna, har set dockan i olika storlekar och någon badleksak.

    http://www.nickelodeon.se/nick/index...equestid=35742
  4. 2
    nicelodeons hemsida har lite grejer.
    annars tror jag det är fisher price som gör leksakerna, har set dockan i olika storlekar och någon badleksak.

    http://www.nickelodeon.se/nick/index...equestid=35742
  5. Medlem sedan
    Feb 2002
    #3
    Badleksak med Dora har jag köpt på ToysRUs (i brist på något med de verkliga favoriterna - Små Einsteins!).
  6. 3
    Badleksak med Dora har jag köpt på ToysRUs (i brist på något med de verkliga favoriterna - Små Einsteins!).
  7. Medlem sedan
    Nov 2002
    #4
    Briobutikerna har en del Doraleksaker
  8. 4
    Briobutikerna har en del Doraleksaker
  9. Medlem sedan
    Apr 2006
    #5
    finns en docka som rör på sig och sjunger på toys r us för ca 250 kr...den kan alltså stå upp och dansar runt lite när man trycker på ena skon.

    Min dotter på 6 år gillar Dora och hon har lärt sig massor av de programen på teve..de är väldigt lärande.
  10. 5
    finns en docka som rör på sig och sjunger på toys r us för ca 250 kr...den kan alltså stå upp och dansar runt lite när man trycker på ena skon.

    Min dotter på 6 år gillar Dora och hon har lärt sig massor av de programen på teve..de är väldigt lärande.
  11. Medlem sedan
    Dec 2002
    #6
    Tack för alla svar skall leta när jag kommer till sverige på Lördag.

    Linda: Ja dora är verkligen pedagogisk och ett program som jag uppmuntrar sonen att titta på :-). Det är ett av de få program som tilltalar sonen. Han har en hörselnedsättning så troligen är det intressant trots att man kanske inte hör alla gånger vad de säger. Ett kanon bra barnprogram :;-)
  12. 6
    Tack för alla svar skall leta när jag kommer till sverige på Lördag.

    Linda: Ja dora är verkligen pedagogisk och ett program som jag uppmuntrar sonen att titta på :-). Det är ett av de få program som tilltalar sonen. Han har en hörselnedsättning så troligen är det intressant trots att man kanske inte hör alla gånger vad de säger. Ett kanon bra barnprogram :;-)
  13. Medlem sedan
    Mar 2003
    #7

    Stod och klämde..

    ..på en docka ikväll i leksaksaffären som var fin. kostade 299 kr.
  14. 7
    Stod och klämde.. ..på en docka ikväll i leksaksaffären som var fin. kostade 299 kr.
  15. Medlem sedan
    Dec 2002
    #8
    Vilken butik?
  16. 8
    Vilken butik?
  17. Medlem sedan
    Mar 2003
    #9

    lekhuset..

    ..vet inte om det är en kedja som finns över hela Sverige. Fin var den oiaf och hade dottern varit det minsta intresserad så hade hon fått den
  18. 9
    lekhuset.. ..vet inte om det är en kedja som finns över hela Sverige. Fin var den oiaf och hade dottern varit det minsta intresserad så hade hon fått den
  19. Medlem sedan
    Feb 2001
    #10
    Om det är dockan från fischer price när dora sjunger också så finns den även hos briobutikerna!

    Lycka till i jakten!
  20. 10
    Om det är dockan från fischer price när dora sjunger också så finns den även hos briobutikerna!

    Lycka till i jakten!

Liknande trådar

  1. Dora Utforskaren?
    By Mamm_Ann in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-12-12, 11:36
  2. dora utforskaren...
    By jennie in forum Föräldraskap
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-07-09, 18:49
  3. Dora Utforskaren?
    By Tinalina in forum Hem & fritid
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-06-20, 21:57
  4. Dora utforskaren
    By Jessica in forum Småbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-05-12, 06:55
  5. Dora utforskaren
    By annama in forum _03 Vårbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-04-22, 13:44
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar