Barnvakt ordnad
_0612 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Dec 2002
    #1

    Barnvakt ordnad

    Hoppas inte att det är något falskt alarm nu, men det känns precis som innan min son Anton födes för knappt två år sedan. Jag vaknade igår med sendrag, krampkänning på insidan av låret och det håller i sig fortfarande. Inatt hade jag värkar från och till. Inte jättesmärtsamma, men de kändes ordentligt. Jag sov någon timme var sedan vaken en timme och så där höll det på.
    Både Anton och Lina är födda på natten så det kanske kommer att bli så den här gången också.
    Min mamma kommer i alla fall hit och sover hos oss inatt. Det känns otroligt skönt att ha barnvakt här. Grannarna har sagt att det är bara att höra av sig, men man vill ju helst inte ringa någon mitt i natten. Förhoppningsvis får vi tillökning under de närmsta två dygnen, men man vet ju aldrig. Det kanske slutar med att jag går över tiden två veckor.
    Snart ska jag i alla fall på luciafika på Antons dagisavdelning. Imorgoneftermiddag har Lina luciatåg. Undra hur det blir med det.
    Lotta (bf 15/12)
  2. 1
    Barnvakt ordnad Hoppas inte att det är något falskt alarm nu, men det känns precis som innan min son Anton födes för knappt två år sedan. Jag vaknade igår med sendrag, krampkänning på insidan av låret och det håller i sig fortfarande. Inatt hade jag värkar från och till. Inte jättesmärtsamma, men de kändes ordentligt. Jag sov någon timme var sedan vaken en timme och så där höll det på.
    Både Anton och Lina är födda på natten så det kanske kommer att bli så den här gången också.
    Min mamma kommer i alla fall hit och sover hos oss inatt. Det känns otroligt skönt att ha barnvakt här. Grannarna har sagt att det är bara att höra av sig, men man vill ju helst inte ringa någon mitt i natten. Förhoppningsvis får vi tillökning under de närmsta två dygnen, men man vet ju aldrig. Det kanske slutar med att jag går över tiden två veckor.
    Snart ska jag i alla fall på luciafika på Antons dagisavdelning. Imorgoneftermiddag har Lina luciatåg. Undra hur det blir med det.
  3. Medlem sedan
    Jan 2005
    #2
    Åh! Hoppas att du har rätt!! Skönt att ha mamma hemma i alla fall om i fall att
  4. 2
    Åh! Hoppas att du har rätt!! Skönt att ha mamma hemma i alla fall om i fall att
  5. Medlem sedan
    Jan 2005
    #3
    Var inte allt för avspänd bara...det går oftast mycket fortare andra gången
  6. 3
    Var inte allt för avspänd bara...det går oftast mycket fortare andra gången
  7. Medlem sedan
    Jan 2005
    #4
    hehe...fast det var din tredje va? jag e lite snurrig i dag...förlåt
  8. 4
    hehe...fast det var din tredje va? jag e lite snurrig i dag...förlåt

Liknande trådar

  1. Ordnad reträtt
    By bstrand in forum Politik
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2009-05-04, 10:17
  2. sjukskrivningen ordnad.
    By Ellan... in forum Känsliga snack
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-03-26, 21:36
  3. Taxin är ordnad
    By **jag** in forum Autismspektrum
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-06-17, 23:02
  4. Ordnad ekonomi?
    By S in forum Adoption
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-05-15, 13:37
  5. Läkartid ordnad
    By Mizen_m_två in forum _03 Vårbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-12-13, 10:07
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar