nån som haft problem med po.p
Bebissnack
  1. Medlem sedan
    Jul 2005
    #1

    nån som haft problem med po.p

    Hej.
    Jag köpte en po.p skötväska i våras, nu släpper knapparna (som man fäster väskan i styret med)
    Var inne i affären och de erbjöd min nya knappar som jag skjälv skulle sätta fast eller ta med till skomakaren...tycker detta var ganska dålig kompensation. Någon som varit med om detta? I affären sa de att det var ett vanligt fel.
  2. 1
    nån som haft problem med po.p Hej.
    Jag köpte en po.p skötväska i våras, nu släpper knapparna (som man fäster väskan i styret med)
    Var inne i affären och de erbjöd min nya knappar som jag skjälv skulle sätta fast eller ta med till skomakaren...tycker detta var ganska dålig kompensation. Någon som varit med om detta? I affären sa de att det var ett vanligt fel.
  3. Medlem sedan
    Oct 2004
    #2
    När jag ville köpa en fanns de inte kvar, de var indragna just pga detta, så det stämmer nog, jag fattade att det var just den sändningen eller vad man ska säga.

    Så jag köpte ingen och detta var ju ingen hjälp till dig precis :-( men jag håller med om att det är dålig kompensation. Antinge får väl de sätta dit knapparna eller ge dig en ny väska. Om inte annat har du väl rätt att reklamera den inom 2 år (obs är inte säker!) om det är fabriksfel -för det måste det väl vara?

    Allstå du borde kunna reklamera och få pengarna tillbaka.
  4. 2
    När jag ville köpa en fanns de inte kvar, de var indragna just pga detta, så det stämmer nog, jag fattade att det var just den sändningen eller vad man ska säga.

    Så jag köpte ingen och detta var ju ingen hjälp till dig precis :-( men jag håller med om att det är dålig kompensation. Antinge får väl de sätta dit knapparna eller ge dig en ny väska. Om inte annat har du väl rätt att reklamera den inom 2 år (obs är inte säker!) om det är fabriksfel -för det måste det väl vara?

    Allstå du borde kunna reklamera och få pengarna tillbaka.
  5. Medlem sedan
    Jul 2005
    #3
    har mailat deras kundtjänst, men inte fått svar än-hoppas på bättre bemötande där.
    Tack för svaret
  6. 3
    har mailat deras kundtjänst, men inte fått svar än-hoppas på bättre bemötande där.
    Tack för svaret
  7. Medlem sedan
    Nov 2004
    #4

    Samma här

    Jag lämnade in min väska. Alla hade dåliga knappar. Det tog en vecnak, sen fick jag tillbaka den utan krångel.
    Blev bra bemött på pop i gallerian.
  8. 4
    Samma här Jag lämnade in min väska. Alla hade dåliga knappar. Det tog en vecnak, sen fick jag tillbaka den utan krångel.
    Blev bra bemött på pop i gallerian.

Liknande trådar

  1. Min man har haft problem
    By anonymt namn in forum Kropp & hälsa
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-11-05, 13:58
  2. Ngon mer som har haft problem.
    By jenjen in forum Småbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-02-26, 10:18
  3. Jag har ocksâ haft man problem
    By j-fr in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-01-02, 08:42
  4. Någon som har haft problem m FK?
    By Guldis-Linnea in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2005-12-17, 11:00
  5. är det bara jag som haft problem
    By mia in forum Skolbarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2005-12-04, 20:00
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar