Hans
Sex & erotik
  1. Medlem sedan
    May 2001
    #1

    Hans

    flickvän kan ha börjag känna sig svartsjuk & tycker att du är en rival, och han vet inte hur han skall hantera situtionen utan känner sig obekväm med det faktum att han inte kan undvika det även om hans flickvän vill det...

    Tyvärr är det ingenting du isf kan göra något åt, ty det är isf ett problem som ligger hos hans flickvän.

    Om det är på det här viset vet jag inte, men det är _en_ möjlig förklaring.
  2. 1
    Hans flickvän kan ha börjag känna sig svartsjuk & tycker att du är en rival, och han vet inte hur han skall hantera situtionen utan känner sig obekväm med det faktum att han inte kan undvika det även om hans flickvän vill det...

    Tyvärr är det ingenting du isf kan göra något åt, ty det är isf ett problem som ligger hos hans flickvän.

    Om det är på det här viset vet jag inte, men det är _en_ möjlig förklaring.
  3. Medlem sedan
    May 2001
    #2
    Ops. Skall naturligtvis vara svar till "Hjälp med att tolka en man? Igår 22:53 Essie" nedan.
  4. 2
    Ops. Skall naturligtvis vara svar till "Hjälp med att tolka en man? Igår 22:53 Essie" nedan.
  5. Essie
    #3
    Ja, det skulle ju kunna vara det, men i så fall tror jag nog att det finns fler kvinnor hon skulle behöva oroa sig för . Jag menar, då skulle han bete sig likadant mot alla kvinnor på jobbet, och det gör han ju inte.

    Jag tror i vilket fall som helst att jag har blåst upp det hela.
  6. 3
    Ja, det skulle ju kunna vara det, men i så fall tror jag nog att det finns fler kvinnor hon skulle behöva oroa sig för . Jag menar, då skulle han bete sig likadant mot alla kvinnor på jobbet, och det gör han ju inte.

    Jag tror i vilket fall som helst att jag har blåst upp det hela.

Liknande trådar

  1. Hans ex
    By Anonym/svartsjuk in forum Kärlek & relationer
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2012-05-07, 15:21
  2. Hans val - hans problem?
    By -Maria N- in forum Ordet är fritt
    Svar: 36
    Senaste inlägg: 2009-08-07, 21:09
  3. Min svåger och hans fru
    By yome in forum Kärlek & relationer
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-12-18, 12:09
  4. hans bil ingår
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-02-14, 19:56
  5. Hans...
    By Suziq in forum Singelmingel
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-02-26, 14:44
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar