Ont efter samlag
Missfall
  1. anonym idag
    #1

    Ont efter samlag

    Har nyligen blöt klart och nu har vi gjort det igen, första gången efter. igår dagen efter och idag har jag haft så ont i magen: Vad beror det på? Någon som upplevt det? Kan tänkas att jag har ÄL men jag är inte säker. Kan det göra ondare efter ett mf/ma? /Undrande
  2. 1
    Ont efter samlag Har nyligen blöt klart och nu har vi gjort det igen, första gången efter. igår dagen efter och idag har jag haft så ont i magen: Vad beror det på? Någon som upplevt det? Kan tänkas att jag har ÄL men jag är inte säker. Kan det göra ondare efter ett mf/ma? /Undrande
  3. Medlem sedan
    May 2001
    #2
    Vet inte, men kanske är det livmodern som reagerar och drar ihop sig ytterligare något? Tror inte att det är något bestående i alla fall.
  4. 2
    Vet inte, men kanske är det livmodern som reagerar och drar ihop sig ytterligare något? Tror inte att det är något bestående i alla fall.
  5. anonym idag
    #3

    okej

    det kanske är så. Jag har lite ont till och från, men det är bättre idag. Kanske det var ÄL, vi får väl se vad testet visar om någon vecka. Tack för svar.
  6. 3
    okej det kanske är så. Jag har lite ont till och från, men det är bättre idag. Kanske det var ÄL, vi får väl se vad testet visar om någon vecka. Tack för svar.
  7. Medlem sedan
    Jul 2000
    #4

    Jag har fått

    mer ont vid äl och mens efter varje förlossning och varje ma/mf. Ofta kan det kännas de första cyklerna innan det har stabiliserats ordentligt igen.
    Det kan också vara sammandragningar (orgasmen är sammandragningar i livmodern t ex) som gör att det känns fortfarande.
    Om det fortsätter gör ont på ett sätt du inte känner igen sedan tidigare tycker jag att du ska prata med din bm eller gyn.

    Kram
    Paulina 001213, Simone 020804, Victor 040802 och Axel 100111
    ~http://angosdagar.blogspot.com/~ Vardagsbloggen
    ~http://matbak.blogspot.com~ Mat- och bakbloggen
    ~http://bokfilm.blogspot.com~ Bok- och filmbloggen
  8. 4
    Jag har fått mer ont vid äl och mens efter varje förlossning och varje ma/mf. Ofta kan det kännas de första cyklerna innan det har stabiliserats ordentligt igen.
    Det kan också vara sammandragningar (orgasmen är sammandragningar i livmodern t ex) som gör att det känns fortfarande.
    Om det fortsätter gör ont på ett sätt du inte känner igen sedan tidigare tycker jag att du ska prata med din bm eller gyn.

    Kram

Liknande trådar

  1. samlag efter fl
    By Anonym in forum _1005 Majbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-05-09, 13:14
  2. Flytningar efter samlag.
    By anonymt namn in forum Mammasnack
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2009-06-14, 11:32
  3. Ont efter samlag ?
    By anonymt namn in forum Kropp & hälsa
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-05-05, 21:31
  4. Samlag efter ÄL ??
    By Mia-Anonym in forum Planera för barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-09-24, 05:53
  5. Hur tidigt efter samlag
    By väntandes..... in forum Försöker bli med barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-04-03, 08:45
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar