så fruktansvärt....
_0610 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 1999
    #1

    så fruktansvärt....

    var på en vän till familjens begravning idag, 26 år ung. Hemsk dag, men ändå vacker. En kille spelade gitarr o sjöng, bro över mörka vatten, iris m go go dolls och svenska versionen av tears in heven. Va nog 200 personer där.
    Kan man någonsin förstå varför Gud kallade tillbaka Daniel redan nu?? han hade ju precis börjat sitt liv och precis köpt ett hus med sin flickvän. Kan inte förstå???

    Dessutom va blomsteraffären så respektlösa, att dom glömde skriva mitt namn på våran kistbukett. Hur kan man va så respektlös?? Tänk dom som undrade över varför jag inte va med?? Dom läste ju tom upp alla namn i kyrkan
  2. 1
    så fruktansvärt.... var på en vän till familjens begravning idag, 26 år ung. Hemsk dag, men ändå vacker. En kille spelade gitarr o sjöng, bro över mörka vatten, iris m go go dolls och svenska versionen av tears in heven. Va nog 200 personer där.
    Kan man någonsin förstå varför Gud kallade tillbaka Daniel redan nu?? han hade ju precis börjat sitt liv och precis köpt ett hus med sin flickvän. Kan inte förstå???

    Dessutom va blomsteraffären så respektlösa, att dom glömde skriva mitt namn på våran kistbukett. Hur kan man va så respektlös?? Tänk dom som undrade över varför jag inte va med?? Dom läste ju tom upp alla namn i kyrkan
  3. Medlem sedan
    Feb 2006
    #2
    Det är så hemskt när ett liv slutar för tidigt, det går bara inte att förstå varför det händer.

    När Lilly begravdes så var det samma missar där med två av buketterna som låg runt kistan. På ena av dem hade de helt glömt ett namn och på den andra så hade de skrivit fel namn.

    Våra handbuketter hade inte kommit alls utan glömts bort och när det var dags att gå in i kapellet såg jag killen från begravningsbyrån komma med dekorationskål som han tänkte ge oss. Jag fattade ingenting, hade ju beställt liljor till vår Lilly och så kom han med de där konstiga grejerna.

    Nu löste det sig när han från begravningsbyrån åkte och köpte liljor istället men han var så upprörd över missen att han fick blomsteraffären att riva fakturan.

    Kram
  4. 2
    Det är så hemskt när ett liv slutar för tidigt, det går bara inte att förstå varför det händer.

    När Lilly begravdes så var det samma missar där med två av buketterna som låg runt kistan. På ena av dem hade de helt glömt ett namn och på den andra så hade de skrivit fel namn.

    Våra handbuketter hade inte kommit alls utan glömts bort och när det var dags att gå in i kapellet såg jag killen från begravningsbyrån komma med dekorationskål som han tänkte ge oss. Jag fattade ingenting, hade ju beställt liljor till vår Lilly och så kom han med de där konstiga grejerna.

    Nu löste det sig när han från begravningsbyrån åkte och köpte liljor istället men han var så upprörd över missen att han fick blomsteraffären att riva fakturan.

    Kram

Liknande trådar

  1. Å så fruktansvärt :(
    By marmeglad in forum Ordet är fritt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2010-04-12, 14:37
  2. Så fruktansvärt!
    By Gizmoo in forum Värme & medkänsla
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-08-08, 19:32
  3. Fruktansvärt kul:D
    By ♥Helena♥ in forum _0803 Marsbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-08-10, 08:43
  4. Men, så fruktansvärt...
    By Jica in forum _0507 Julibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-12-04, 19:42
  5. Fruktansvärt!
    By lie_85 in forum _0702 Februaribarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2006-11-23, 18:11
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar