Vet inte om jag får skriva så
Småbarn
  1. Medlem sedan
    Dec 1999
    #1

    Vet inte om jag får skriva så

    här men kolla in anonsen
    http://www.blocket.se/vi/10460033.htm?ca=1_9_s

    kläderna har använts av friska barn. varför skriva nått sånt spelar väl ingen roll om ett sjukt barn har haft dom eller övereagerar jag ?
  2. 1
    Vet inte om jag får skriva så här men kolla in anonsen
    http://www.blocket.se/vi/10460033.htm?ca=1_9_s

    kläderna har använts av friska barn. varför skriva nått sånt spelar väl ingen roll om ett sjukt barn har haft dom eller övereagerar jag ?
  3. Medlem sedan
    Jan 2003
    #2
    Mmm...låter lite konstigt tycker jag också!
  4. 2
    Mmm...låter lite konstigt tycker jag också!
  5. Medlem sedan
    Aug 2002
    #3
    Tror hon menar att de inta använts av kräksjuka barn eller dyl om man nu tror att sånt sitter i kläderna så länge?
  6. 3
    Tror hon menar att de inta använts av kräksjuka barn eller dyl om man nu tror att sånt sitter i kläderna så länge?
  7. Medlem sedan
    Oct 2000
    #4
    Det var ett lustigt sätt att uttrycka sig! Det är säkert inte illa ment men jag som har ett barn med kronisk sjukdom tycker att det känns lite olustigt. Att just detta med att friska barn har använt kläderna skulle vara ett fösäljningsargument skulle få mig att garanterat inte köpa kläderna.
  8. 4
    Det var ett lustigt sätt att uttrycka sig! Det är säkert inte illa ment men jag som har ett barn med kronisk sjukdom tycker att det känns lite olustigt. Att just detta med att friska barn har använt kläderna skulle vara ett fösäljningsargument skulle få mig att garanterat inte köpa kläderna.
  9. Medlem sedan
    Jun 2001
    #5
    Men så lustigt...ett väldigt konstigt sätt att uttrycka sig. Undra om det är kräksjukan hon hänvisar till eller om det helt enkelt är att barnen lekt såsom barn gör...dvs med fart och fläkt???? Dvs att kläderna inte fria från slitade???? Men som sagt ett konstigt argument som sticker i ögonen.
  10. 5
    Men så lustigt...ett väldigt konstigt sätt att uttrycka sig. Undra om det är kräksjukan hon hänvisar till eller om det helt enkelt är att barnen lekt såsom barn gör...dvs med fart och fläkt???? Dvs att kläderna inte fria från slitade???? Men som sagt ett konstigt argument som sticker i ögonen.

Liknande trådar

  1. Vet inte vad jag ska skriva
    By Mamma2flickor in forum Autismspektrum
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-01-30, 00:04
  2. Separation - vad skriva/inte skriva?
    By time to say goodbye in forum Separation
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-10-12, 19:29
  3. Vet inte om jag ska skriva
    By pinse in forum Känsliga snack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-09-22, 22:46
  4. Jag kan inte skriva mer...
    By anonymt namn in forum Separation
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-03-14, 22:53
  5. Det här får man väl inte skriva.
    By Klarsynt in forum Politik
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2006-09-16, 20:25
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar