telefonen är MIN!
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    Nov 1999
    #1

    telefonen är MIN!

    Jag loggade in nu...jag kom in! Och jag ringde dit och fick veta att han ringde till dem 2 ggr i natt, första gången fick han inte veta nått så när han ringde tillbax några minuter senare så ville han stänga av den, men det fick han inte heller, för han finns INTE med på MITT account! HAHA!!! Jävla skitstövel!
    Krama om dina barn lite extra idag, dem är en gåva!
  2. 1
    telefonen är MIN! Jag loggade in nu...jag kom in! Och jag ringde dit och fick veta att han ringde till dem 2 ggr i natt, första gången fick han inte veta nått så när han ringde tillbax några minuter senare så ville han stänga av den, men det fick han inte heller, för han finns INTE med på MITT account! HAHA!!! Jävla skitstövel!
  3. Medlem sedan
    Jul 1999
    #2
    Yieppe!!!! Ett steg framåt!!!
    KRAM!!!
  4. 2
    Yieppe!!!! Ett steg framåt!!!
    KRAM!!!
  5. Medlem sedan
    Sep 2003
    #3
    Bra!
    Men va?! Ringde han telebolaget mitt i natten så måste han verkligen vara desperat. Och förbannad.
    Riktigt fult. Är han kapabel att tänka ut sånt här själv eller får han hjälp med slugheten? Skriv ner _allt_ du kan komma ihåg att han gjort - helst med tidpunkt och vittnen (om du talar med telebolaget så ta namnet på den du talar med osv).

    Vet ej hur lagarna ser ut hos er, men är ni gifta utan äktenskapsförord så borde rimligen halva huset vara din egendom = om det säljs ska du få hälften av pengarna.
  6. 3
    Bra!
    Men va?! Ringde han telebolaget mitt i natten så måste han verkligen vara desperat. Och förbannad.
    Riktigt fult. Är han kapabel att tänka ut sånt här själv eller får han hjälp med slugheten? Skriv ner _allt_ du kan komma ihåg att han gjort - helst med tidpunkt och vittnen (om du talar med telebolaget så ta namnet på den du talar med osv).

    Vet ej hur lagarna ser ut hos er, men är ni gifta utan äktenskapsförord så borde rimligen halva huset vara din egendom = om det säljs ska du få hälften av pengarna.
  7. Medlem sedan
    Mar 2003
    #4
    HA! Super att den är DIN. Vilken ärkeskit han verkar vara!
  8. 4
    HA! Super att den är DIN. Vilken ärkeskit han verkar vara!

Liknande trådar

  1. Telefonen
    By Lisse in forum Ordet är fritt
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2011-03-09, 16:49
  2. Telefonen är död!
    By Ingen alls in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-10-22, 13:39
  3. Det var den telefonen det...
    By malin2 in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-04-19, 14:03
  4. Min man är i telefonen med
    By Anna-UK in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-07-23, 00:52
  5. pip pip i telefonen!!!!!
    By j med 4 in forum _0402 Februaribarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2006-03-05, 11:07
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar