Ni som har Teutonia S3
Bebissnack
  1. Medlem sedan
    Jan 2003
    #1

    Ni som har Teutonia S3

    Har ni haft ståbräda på den här vagnen? Med barnet i vagn vänt på er? Hur har det i så fall fungerat? Hur känns vagnen att dra med ståbräda på?

    Gahhh... vill verkligen prova vagnen på riktigt utomhus med Tilde i vagnen och Jonna på ståbrädan innan jag köper men hur katten ordnar man det? Gissar på att Babyland inte direkt är tillmötesgående på den här punkten.
  2. 1
    Ni som har Teutonia S3 Har ni haft ståbräda på den här vagnen? Med barnet i vagn vänt på er? Hur har det i så fall fungerat? Hur känns vagnen att dra med ståbräda på?

    Gahhh... vill verkligen prova vagnen på riktigt utomhus med Tilde i vagnen och Jonna på ståbrädan innan jag köper men hur katten ordnar man det? Gissar på att Babyland inte direkt är tillmötesgående på den här punkten.
  3. Medlem sedan
    Jun 2003
    #2
    Vi har en Spirit S3. Alvar sitter mot mig och Lova står på ståbräda. Funkar hur bra som helst! Blir hon riktigt trött går det dessutom att sitta på fotstödet och ha fötterna på ståbrädan. Alltså om du har fotstödet nedfällt och barnet på ståbrädan står vänt mot dig.
    I början tyckte jag det var lite trångt när Lova stod på brädan så då hade jag alltid fotstödet nedfällt men nu tycker jag det funkar lika bra även när det är i "rakt" läge.
    Har för mig att våra barn är jämngamla? Lova är född 0312 och Alvar 0601.
    Vagnen är jättesmidig utan ståbräda och helt okej (väldigt lättkörd i jämförelse med tex Emmaljunga Crossway) även med bräda på.
  4. 2
    Vi har en Spirit S3. Alvar sitter mot mig och Lova står på ståbräda. Funkar hur bra som helst! Blir hon riktigt trött går det dessutom att sitta på fotstödet och ha fötterna på ståbrädan. Alltså om du har fotstödet nedfällt och barnet på ståbrädan står vänt mot dig.
    I början tyckte jag det var lite trångt när Lova stod på brädan så då hade jag alltid fotstödet nedfällt men nu tycker jag det funkar lika bra även när det är i "rakt" läge.
    Har för mig att våra barn är jämngamla? Lova är född 0312 och Alvar 0601.
    Vagnen är jättesmidig utan ståbräda och helt okej (väldigt lättkörd i jämförelse med tex Emmaljunga Crossway) även med bräda på.

Liknande trådar

  1. teutonia?
    By Ginis in forum Bebissnack
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-09-02, 20:07
  2. Teutonia?
    By Empa in forum Bebissnack
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-02-28, 18:51
  3. tyg, teutonia?
    By akki in forum Bebissnack
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-02-10, 20:26
  4. Teutonia?
    By Cinnah in forum _0512 Decemberbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-07-19, 21:28
  5. Teutonia Fun
    By Hanna in forum Bebissnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-01-25, 20:52
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar