Det var någon som frågade om
Bebissnack
  1. Medlem sedan
    Mar 2000
    #1

    Det var någon som frågade om

    zooper. Jag köpte en zooper zydeco ( http://www.zooper.com/elite-zydeco.html )
    När vi var till Usa 2005. Jag blev inte så jättenöjd med den som jag trodde i skulle bli, sufletten var jätte lös så den bara åkte bak hel tiden kanske var det ett måndagsex jag vet inte. Den var tung och klumpig att lyfta och få in i bilen jag tyckte den var rätt så ranglig hela vagnen. Men det var mycket vagn och tillbehör för pengarna, tror vi betalade 2,500 och det var ju liggkorg, pump, regn,solskydd och nån lite fotsack till. Extra tjock sittdyna var det också och bra fjädring i sittdelen. Den var inte så svårsåld på blocket sen, fick 1800 för den nu i sommras.
  2. 1
    Det var någon som frågade om zooper. Jag köpte en zooper zydeco ( http://www.zooper.com/elite-zydeco.html )
    När vi var till Usa 2005. Jag blev inte så jättenöjd med den som jag trodde i skulle bli, sufletten var jätte lös så den bara åkte bak hel tiden kanske var det ett måndagsex jag vet inte. Den var tung och klumpig att lyfta och få in i bilen jag tyckte den var rätt så ranglig hela vagnen. Men det var mycket vagn och tillbehör för pengarna, tror vi betalade 2,500 och det var ju liggkorg, pump, regn,solskydd och nån lite fotsack till. Extra tjock sittdyna var det också och bra fjädring i sittdelen. Den var inte så svårsåld på blocket sen, fick 1800 för den nu i sommras.
  3. Medlem sedan
    Mar 2002
    #2
    Aha tack!!

    Har hört flera som säger att den just ska vara tung, men samtidigt har jag läst att nya 2007an ska vara lite lättare.. Måste försöka hitta nån sida där man ser hur mycket deras vikt är mot vår..
    Har ev hittat en svensk återförsäljare på vagnen.. Få se vad den tar.
  4. 2
    Aha tack!!

    Har hört flera som säger att den just ska vara tung, men samtidigt har jag läst att nya 2007an ska vara lite lättare.. Måste försöka hitta nån sida där man ser hur mycket deras vikt är mot vår..
    Har ev hittat en svensk återförsäljare på vagnen.. Få se vad den tar.

Liknande trådar

  1. Någon här frågade om undersköterskejobb
    By mandelblomma in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2012-04-24, 17:55
  2. Någon frågade mig om,,,,,
    By BM66 in forum Singelmingel
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2010-10-11, 14:46
  3. Igår var det någon som frågade
    By ÅJ67 m 3 kidz in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-04-20, 18:32
  4. Någon frågade om senaste
    By Killa in forum Hem & fritid
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-06-13, 09:30
  5. Det var någon som frågade om VB
    By martino in forum Hem & fritid
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-02-24, 21:18
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar