.: Ny tvättmaskin :.
Arbete, ekonomi & juridik
  1. Medlem sedan
    Jan 2004
    #1

    .: Ny tvättmaskin :.

    Hejsan!

    Nu går det inte längre, jag MÅSTE köpa en ny tvättmaskin och undrar om ni kan tipsa om några bra märken och modeller?

    Det jag skulle vilja ha är en maskin där man ser ungefär hur länge det är kvar på tvätttiden, det _måste_ inte vara en display utan bara man kan se på vredet om man hinner ta tvätten snart eller om man får ta den imorgonbitti (ja ni fattar)

    Sen skulle jag vilja ha en funktion där maskinen "väger" tvätten eller nåt, så att man kan tvätta tex. två plagg och kanske spara in på både tvättvatten o. kanske även tid! (finns det någon sådan?)

    Hm...Är det något annat som är värt att tänka på när man ska skaffa sig en ny maskin? Tips och idéer mottages tacksamt!!

    Kram/Toyan
  2. 1
    .: Ny tvättmaskin :. Hejsan!

    Nu går det inte längre, jag MÅSTE köpa en ny tvättmaskin och undrar om ni kan tipsa om några bra märken och modeller?

    Det jag skulle vilja ha är en maskin där man ser ungefär hur länge det är kvar på tvätttiden, det _måste_ inte vara en display utan bara man kan se på vredet om man hinner ta tvätten snart eller om man får ta den imorgonbitti (ja ni fattar)

    Sen skulle jag vilja ha en funktion där maskinen "väger" tvätten eller nåt, så att man kan tvätta tex. två plagg och kanske spara in på både tvättvatten o. kanske även tid! (finns det någon sådan?)

    Hm...Är det något annat som är värt att tänka på när man ska skaffa sig en ny maskin? Tips och idéer mottages tacksamt!!

    Kram/Toyan
  3. Medlem sedan
    Jan 2003
    #2
    Cylinda FT46, miljömärkt med svanen har alla funktioner du fråga efter, utom möjligtvis vägningen då.
  4. 2
    Cylinda FT46, miljömärkt med svanen har alla funktioner du fråga efter, utom möjligtvis vägningen då.
  5. Medlem sedan
    Apr 2006
    #3
    den har vi...den är sååå bra.
    Digital och väldigt tystgående..
  6. 3
    den har vi...den är sååå bra.
    Digital och väldigt tystgående..
  7. Medlem sedan
    Apr 2006
    #4
    och man ser precis på minuten hur lång tid det är kvar i displayen
  8. 4
    och man ser precis på minuten hur lång tid det är kvar i displayen
  9. Medlem sedan
    Jan 2004
    #5
    Tack för ditt snabba svar!
    Ska försöka kika lite på den modellen. Hade man varit smart så skulle man väl kollat runt under mellandagsrean, det lär väl inte finnas så mycket kvar nu...

    Kram!
  10. 5
    Tack för ditt snabba svar!
    Ska försöka kika lite på den modellen. Hade man varit smart så skulle man väl kollat runt under mellandagsrean, det lär väl inte finnas så mycket kvar nu...

    Kram!

Liknande trådar

  1. tvättmaskin del 2
    By BM66 in forum Singelmingel
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-12-29, 17:42
  2. Tvättmaskin
    By Gunhilda in forum Hem & fritid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-10-17, 15:26
  3. Tvättmaskin
    By HiB. in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-10-22, 13:24
  4. Tvättmaskin?
    By ameliefrånmontmartre in forum Ordet är fritt
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2007-03-03, 19:11
  5. Bra tvättmaskin?
    By Jen- in forum Ordet är fritt
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2007-03-02, 14:14
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar