Huvudvärk vid sex
Sex & erotik
  1. orgasm
    #1

    Huvudvärk vid sex

    Jag har vid e 2 sista sextillfällena fått en sprängande huvudvärk vid orgasm,det gör grymt ont,nästan som om ngn hamrar mig inne i huvudet.Nu sist gick det från pannan via örat ner till nacken...

    Jag spänner mig en del vid orgasm o fattar att jag ska sluta med det men vill veta varför jag får så ont i huvudet.

    Ngn som vet?

    Om det kan spela roll så går jag på minipiller.
  2. 1
    Huvudvärk vid sex Jag har vid e 2 sista sextillfällena fått en sprängande huvudvärk vid orgasm,det gör grymt ont,nästan som om ngn hamrar mig inne i huvudet.Nu sist gick det från pannan via örat ner till nacken...

    Jag spänner mig en del vid orgasm o fattar att jag ska sluta med det men vill veta varför jag får så ont i huvudet.

    Ngn som vet?

    Om det kan spela roll så går jag på minipiller.
  3. Medlem sedan
    Nov 2006
    #2
    min man hade så en period..det beror på att man får högt blodtryck i huvudet när upphetsningen är hög, fick han till svar av läkaren..han fick någon tablett som han skulle ta en timme innan sex (hmm..kul att planera)...det funkade..idag är det ytterst sällan det händer
  4. 2
    min man hade så en period..det beror på att man får högt blodtryck i huvudet när upphetsningen är hög, fick han till svar av läkaren..han fick någon tablett som han skulle ta en timme innan sex (hmm..kul att planera)...det funkade..idag är det ytterst sällan det händer
  5. orgasm
    #3

    Tar han ff

    tabletterna?

    Fick 3 orgasmer igår men det var vid den sista som jag fick ont....
  6. 3
    Tar han ff tabletterna?

    Fick 3 orgasmer igår men det var vid den sista som jag fick ont....
  7. orgasm
    #4
    o nej inte kul att planera.....:/
  8. 4
    o nej inte kul att planera.....:/
  9. Medlem sedan
    Nov 2006
    #5
    inga tabletter numera..det går bra ändå..hehe..dubbeltydigt
  10. 5
    inga tabletter numera..det går bra ändå..hehe..dubbeltydigt
  11. orgasm
    #6

    hehe

    va bra.

    Ja man e ju lite nervös..för fy fan va ont det gör...dete ju så att man har lust att slita ner ngt från väggen eller själva väggen...
  12. 6
    hehe va bra.

    Ja man e ju lite nervös..för fy fan va ont det gör...dete ju så att man har lust att slita ner ngt från väggen eller själva väggen...
  13. sear
    #7

    jag kan få en snabb

    men övergående huvudvärk när jag får orgasm om jag inte ser till att andas (brukar sluta andas vid kraftiga orgasmer) men så fort jag andas igen så släpper den. Jag tror det är spänningen och syrebrist.

    Men om den sitter i ett tag efter det så vet jag inte, hör med en läkare.
  14. 7
    jag kan få en snabb men övergående huvudvärk när jag får orgasm om jag inte ser till att andas (brukar sluta andas vid kraftiga orgasmer) men så fort jag andas igen så släpper den. Jag tror det är spänningen och syrebrist.

    Men om den sitter i ett tag efter det så vet jag inte, hör med en läkare.
  15. Medlem sedan
    Oct 2002
    #8
    Yes.... Wiplash.... det har jag varit med om.
    2 ggr i somras fick jag sån huvudvärk en gång direkt efter orgasm och en gång straxt före, jag fick lov att ligga lääänge innan det gav med sig.
    Det var verkligen läskigt och min man blev rädd han också..
    Vet tyvärr inte vad det berodde på, men det har inte hänt efter det iallfall.
    Hade det hänt fler gånger hade jag nog ringt en läkare faktiskt för det var så obehagligt.

    Ja vad kan det bero på? Vätskebrist, nåt blodkärl, överansträngning.... jag vet inte.

    Jag kallade det wiplash.... för det var verkligen läskigt!

    Har inte annars ofta huvudvärk.
  16. 8
    Yes.... Wiplash.... det har jag varit med om.
    2 ggr i somras fick jag sån huvudvärk en gång direkt efter orgasm och en gång straxt före, jag fick lov att ligga lääänge innan det gav med sig.
    Det var verkligen läskigt och min man blev rädd han också..
    Vet tyvärr inte vad det berodde på, men det har inte hänt efter det iallfall.
    Hade det hänt fler gånger hade jag nog ringt en läkare faktiskt för det var så obehagligt.

    Ja vad kan det bero på? Vätskebrist, nåt blodkärl, överansträngning.... jag vet inte.

    Jag kallade det wiplash.... för det var verkligen läskigt!

    Har inte annars ofta huvudvärk.
  17. orgasm
    #9

    Jo min sitter i

    får ta panodil...

    tack
  18. 9
    Jo min sitter i får ta panodil...

    tack

Liknande trådar

  1. Huvudvärk :(
    By Dina_KL in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-11-14, 17:15
  2. huvudvärk?
    By Bi-Em02&Na04&Mi09 in forum _0211 Novemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-03-27, 18:21
  3. huvudvärk
    By mamma 41 år in forum _0809 Septemberbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-03-25, 14:45
  4. huvudvärk
    By mamma 41 år in forum Gravidsnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-03-25, 11:53
  5. Huvudvärk
    By Jessica05 in forum _0807 Julibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-03-13, 08:53
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar