huvudskydd till patapum?
Bebissnack
  1. Medlem sedan
    Aug 2003
    #1

    huvudskydd till patapum?

    Jag har den gamla patapumen som jag älskat och fortfarande älskar. Jag tyckte dock att jag behövde ett huvudskydd så jag köpte en ny Ergo NG istället, men min lilltös (4 mån) gillar inte Ergon och jag måste erkänna att jag tycker patapumen är bekvämare även om det bär mig emot. MEN alltså jag måste ha ett huvudstöd/ skydd för jag vill ju bära på ryggen även när hon sover. Ibland försöker jag med en halsduk men det funkar inget vidare tycker jag. Ja hjälp har ni några råd hur jag kan göra?
  2. 1
    huvudskydd till patapum? Jag har den gamla patapumen som jag älskat och fortfarande älskar. Jag tyckte dock att jag behövde ett huvudskydd så jag köpte en ny Ergo NG istället, men min lilltös (4 mån) gillar inte Ergon och jag måste erkänna att jag tycker patapumen är bekvämare även om det bär mig emot. MEN alltså jag måste ha ett huvudstöd/ skydd för jag vill ju bära på ryggen även när hon sover. Ibland försöker jag med en halsduk men det funkar inget vidare tycker jag. Ja hjälp har ni några råd hur jag kan göra?
  3. Medlem sedan
    Jan 2002
    #2
    du kan inte köpa en nyare patapum då?
    För de har ju huvudskydd, jag hade en sån innan men sålde den. För patapum passade inte mig (den skavde på höfterna) så jag har ergo.

    Prova annars på sjalbarn.se där vill säkert någon byta sin patapum mot din ergo och så får du nog nån hundring emellan
  4. 2
    du kan inte köpa en nyare patapum då?
    För de har ju huvudskydd, jag hade en sån innan men sålde den. För patapum passade inte mig (den skavde på höfterna) så jag har ergo.

    Prova annars på sjalbarn.se där vill säkert någon byta sin patapum mot din ergo och så får du nog nån hundring emellan
  5. Medlem sedan
    Jan 2002
    #3
    huvudstöd, menar jag ju...
  6. 3
    huvudstöd, menar jag ju...

Liknande trådar

  1. Patapum till bäbis?
    By miffot in forum Bebissnack
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-05-14, 19:49
  2. Patapum till liten bebis?
    By Mran in forum Bebissnack
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-09-07, 22:24
  3. Patapum till äldre barn
    By anonymt namn in forum Bebissnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-05-05, 20:37
  4. Teutonia - huvudskydd
    By johi in forum Bebissnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-06-20, 09:58
  5. Har Brio - 05 huvudskydd?
    By Freja2003 in forum Bebissnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-12-20, 21:23
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar