Mens-fråga
Kropp & hälsa
  1. Medlem sedan
    Jun 2001
    #1

    Mens-fråga

    Jag har hormonspiral och är en av de som har mens ändå... *trist* Nu har vi bokat en semesterresa i sommar och utan att tänka på det så kommer det med största sannolikhet att sammanfalla med tiden då jag har mens... Så min fråga är:
    Kan man skjuta på mensen när man har hormonspiral
    /Åse
  2. 1
    Mens-fråga Jag har hormonspiral och är en av de som har mens ändå... *trist* Nu har vi bokat en semesterresa i sommar och utan att tänka på det så kommer det med största sannolikhet att sammanfalla med tiden då jag har mens... Så min fråga är:
    Kan man skjuta på mensen när man har hormonspiral
  3. Katta m C, K & E
    #2
    Ingen aning faktiskt, men vill ändå veta hur länge du haft spiralen? Jag hade också vanlig mens i ett halvår ungefär, men därefter har det tunnats ut och nu 8:e månaden var det faktiskt bara typ brun flytning, hade helt klart kunnat bada utan problem. Så det KAN ju bli så för dig också!
  4. 2
    Ingen aning faktiskt, men vill ändå veta hur länge du haft spiralen? Jag hade också vanlig mens i ett halvår ungefär, men därefter har det tunnats ut och nu 8:e månaden var det faktiskt bara typ brun flytning, hade helt klart kunnat bada utan problem. Så det KAN ju bli så för dig också!
  5. Medlem sedan
    Jun 2001
    #3

    Snart ett år

    Jag satte in spiralen i slutet av februari 2006 så mao har jag snart haft den ett år. Jag tror inte att det kommer att avta något så här "sent". Jag blöder "jättemycket dag 2 och 3, sen avtar det och på typ dag 6 vara helt borta. Det är som en vanlig mens mao. *trist*
    /Åse
  6. 3
    Snart ett år Jag satte in spiralen i slutet av februari 2006 så mao har jag snart haft den ett år. Jag tror inte att det kommer att avta något så här "sent". Jag blöder "jättemycket dag 2 och 3, sen avtar det och på typ dag 6 vara helt borta. Det är som en vanlig mens mao. *trist*

Liknande trådar

  1. Mens fråga!
    By Hannabruno in forum 1201 Januaribarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2012-04-23, 12:43
  2. En fråga om mens
    By Anonym in forum Försöker bli med barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2012-02-05, 15:12
  3. Fråga mens, ngn som vet??
    By DollyLolly in forum _0910 Oktoberbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2010-01-27, 16:02
  4. Mens fråga!
    By anonymt namn in forum Mammasnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-01-23, 20:18
  5. Mens-fråga...
    By kajsanlo in forum _0406 Junibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-11-21, 13:30
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar