Tankarna snurrar
Känsliga snack
  1. Medlem sedan
    Jan 2004
    #1

    Tankarna snurrar

    och jag mår skit. Vill skära mig. Vill träna men har bara inneboende hemma. Hon kunde inte passa E så jag blir hemma med min ångest. Mannen kan inte komma hem trots att jag mår dåligt, mamma är på Canarieöarna och syrran bor inte här. Jag kan skaffa barnvakt men det har jag inte råd med. Isåfall ta med dottern, men jag vågar inte lämna henne ur sikte medan jag tränar.
    Varför tränade jag inte tidigare idag medan mannen var hemma?
    Imorgon ska jag till kyrkan och sedan går mannen på jobb. Måndag ska jag ev till ÖF så då går det inte heller. Har sådan ångest. Borde vila men har inte ro i kroppen. Kompisen kunde inte ta henne, jag har några till kompisar men de ska packa inför flytten.
    Kniven känns bra lockande nu. Lugnande känns också lockande.

    Kram
  2. 1
    Tankarna snurrar och jag mår skit. Vill skära mig. Vill träna men har bara inneboende hemma. Hon kunde inte passa E så jag blir hemma med min ångest. Mannen kan inte komma hem trots att jag mår dåligt, mamma är på Canarieöarna och syrran bor inte här. Jag kan skaffa barnvakt men det har jag inte råd med. Isåfall ta med dottern, men jag vågar inte lämna henne ur sikte medan jag tränar.
    Varför tränade jag inte tidigare idag medan mannen var hemma?
    Imorgon ska jag till kyrkan och sedan går mannen på jobb. Måndag ska jag ev till ÖF så då går det inte heller. Har sådan ångest. Borde vila men har inte ro i kroppen. Kompisen kunde inte ta henne, jag har några till kompisar men de ska packa inför flytten.
    Kniven känns bra lockande nu. Lugnande känns också lockande.

    Kram
  3. Medlem sedan
    Feb 2006
    #2
    en du vikan skjuta på ÖF, jag vill inte att du ska bli helt slut för min skull!
  4. 2
    en du vikan skjuta på ÖF, jag vill inte att du ska bli helt slut för min skull!
  5. Medlem sedan
    Feb 2006
    #3
    Men du vi kan - ska det va
  6. 3
    Men du vi kan - ska det va
  7. Medlem sedan
    Jan 2004
    #4
    Nej, det ska vi inte. Det är för att bli helt slut jag ska iväg och träna. Men ÖF blir bra det också
  8. 4
    Nej, det ska vi inte. Det är för att bli helt slut jag ska iväg och träna. Men ÖF blir bra det också
  9. Medlem sedan
    Feb 2006
    #5
    OK, då ses vi på måndag!
  10. 5
    OK, då ses vi på måndag!

Liknande trådar

  1. Tankarna snurrar
    By peter56 in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2011-04-24, 11:50
  2. Tankarna snurrar
    By Sessan77 in forum Autismspektrum
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-02-23, 18:26
  3. Tankarna snurrar i 310
    By anonymt namn in forum _0710 Oktoberbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-05-31, 09:07
  4. Tankarna snurrar
    By H med E in forum Känsliga snack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-03-27, 21:13
  5. Tankarna snurrar
    By H med E in forum Känsliga snack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-01-31, 15:55
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar