SÅLD..........................
Vikt
  1. Ulrik@
    #1

    SÅLD..........................

    på Core igen.....

    Idag var jag på mitt första core pass sen dackefejden och jäklar va kul det va.

    Har inte vågat börja igen eftersom jag 2004/2005 gick på gymmet 5dar i veckan med dubbla pass core/bodypump. Det vart lite _för_ kul med dom passen. Men NU är det dags igen med nya tag och bara 1-2 dar i veckan med core/BP.

    TRäffa en kompis över en kopp java i centrum idag. Hon tyckte jag blivit så smal. men jag står ju still på vågen.....men har minskat i omkrets.


    Hoppas att ni haft en bra dag allihopa.
  2. 1
    SÅLD.......................... på Core igen.....

    Idag var jag på mitt första core pass sen dackefejden och jäklar va kul det va.

    Har inte vågat börja igen eftersom jag 2004/2005 gick på gymmet 5dar i veckan med dubbla pass core/bodypump. Det vart lite _för_ kul med dom passen. Men NU är det dags igen med nya tag och bara 1-2 dar i veckan med core/BP.

    TRäffa en kompis över en kopp java i centrum idag. Hon tyckte jag blivit så smal. men jag står ju still på vågen.....men har minskat i omkrets.


    Hoppas att ni haft en bra dag allihopa.
  3. Medlem sedan
    Dec 2002
    #2
    Bra att du kommit igång igen! Jag hör att många tränar Core och Pump efter varandra, men jag tror inte att det är bra. Det är ju två styrkepass och risken är nog att du övertränar musklerna. Det ingår ju även magstyrka i Pumpen. Träna gärna dessa två pass, men olika dagar!
  4. 2
    Bra att du kommit igång igen! Jag hör att många tränar Core och Pump efter varandra, men jag tror inte att det är bra. Det är ju två styrkepass och risken är nog att du övertränar musklerna. Det ingår ju även magstyrka i Pumpen. Träna gärna dessa två pass, men olika dagar!

Liknande trådar

  1. Jag är såld!!!!
    By ita_g in forum Vikt
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2008-09-16, 09:07
  2. Nu är den SÅLD...
    By anonymt namn in forum Bebissnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-02-16, 08:55
  3. Då va den såld oxå...
    By -Johanna- in forum _0506 Junibarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-05-07, 19:45
  4. Jag är såld!
    By lulu in forum Hem & fritid
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2006-04-29, 22:06
  5. Såld!
    By PappaF in forum Hem & fritid
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2005-12-03, 14:46
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar