Antibiotika & ÄL
Försöker bli med barn
  1. AC69
    #1

    Antibiotika & ÄL

    Hej alla!
    En fråga.. är det någon som vet hur antibiotika påverkar Äl.?

    Jag ska till tandläkaren på torsdag och måste då äta en dos av antibiotika innan.. men just torsdag har jag förhoppningsvis Äl.. Kan detta påverka Äl tror ni??

    tjing.. /AC69
  2. 1
    Antibiotika & ÄL Hej alla!
    En fråga.. är det någon som vet hur antibiotika påverkar Äl.?

    Jag ska till tandläkaren på torsdag och måste då äta en dos av antibiotika innan.. men just torsdag har jag förhoppningsvis Äl.. Kan detta påverka Äl tror ni??

    tjing.. /AC69
  3. Medlem sedan
    Nov 1999
    #2
    har egentligen inget svar, men jag har försökt att söka på google på Äl + antibiotika, men tyvärr inte hittat något riktigt svar, har du?
  4. 2
    har egentligen inget svar, men jag har försökt att söka på google på Äl + antibiotika, men tyvärr inte hittat något riktigt svar, har du?
  5. AC69
    #3
    Hej.. äsch..jag var in på Fass och det står ju ingenting där.. gravida ska kunna ta tabletterna utan problem. så jag antar att det är ok även för mig under ÄL.. så jag håller tummarna.. fick + på Äl stickan idag så ivkäll och morgon lär det bli mys av... *fniss...
  6. 3
    Hej.. äsch..jag var in på Fass och det står ju ingenting där.. gravida ska kunna ta tabletterna utan problem. så jag antar att det är ok även för mig under ÄL.. så jag håller tummarna.. fick + på Äl stickan idag så ivkäll och morgon lär det bli mys av... *fniss...

Liknande trådar

  1. Antibiotika?
    By Anonym in forum Kropp & hälsa
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-10-06, 10:35
  2. Antibiotika
    By ca74 in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-02-24, 09:22
  3. antibiotika?!
    By Hemmamamma m 3+pyret in forum _0612 Decemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-12-01, 16:47
  4. Antibiotika
    By Lena m E+M in forum Vikt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-11-04, 08:54
  5. Min 2:a antibiotika kur...
    By Linnie med tre in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-10-26, 11:13
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar