järnvärdet??
_0703 Marsbarn
  1. elin med hemlis
    #1

    järnvärdet??

    Min BM tog järnvärdet vid inskrivningen typ o sen har hon inte tagit nåt mer.. Förra gången vet ja att ja knapra niferex från v.19 nånting. Iofs har ja mått bra o känner mig pigg o så men borde hon inte kollat nåt mer??
  2. 1
    järnvärdet?? Min BM tog järnvärdet vid inskrivningen typ o sen har hon inte tagit nåt mer.. Förra gången vet ja att ja knapra niferex från v.19 nånting. Iofs har ja mått bra o känner mig pigg o så men borde hon inte kollat nåt mer??
  3. Nina m nea+bf28/3
    #2

    Borde kollas oftare

    Järnvärdet borde kollas oftare tycker jag och det har min bm gjort. Be att få göra det nästa gång, säg att du känt dig trött och att du gärna vill kolla upp om det kan vara järnvärdet.
  4. 2
    Borde kollas oftare Järnvärdet borde kollas oftare tycker jag och det har min bm gjort. Be att få göra det nästa gång, säg att du känt dig trött och att du gärna vill kolla upp om det kan vara järnvärdet.
  5. Medlem sedan
    Sep 2005
    #3
    Jo men de ska dom kolla varje gång... be henne göra de !
    har inte kännt av något alls, men har haft jätte lågt världe hela tiden. så be henne kolla de,
    nifferex hjälpte inte mej, inte ett dugg. både de å blutsaft och inget hände...
    men denna gången så började jag med B-vitaminer till å då hjälpte de !

    hoppas hon kollar de snart, för det är inte bra om det är lågt !!

    kram
  6. 3
    Jo men de ska dom kolla varje gång... be henne göra de !
    har inte kännt av något alls, men har haft jätte lågt världe hela tiden. så be henne kolla de,
    nifferex hjälpte inte mej, inte ett dugg. både de å blutsaft och inget hände...
    men denna gången så började jag med B-vitaminer till å då hjälpte de !

    hoppas hon kollar de snart, för det är inte bra om det är lågt !!

    kram
  7. Medlem sedan
    Mar 2005
    #4
    Håller med de andra som svarat, min bm har kollat varje gång jag vart där. Be henne kolla nästa gång.
    Tänk vad olika det verkar vara hos olika Bm.
  8. 4
    Håller med de andra som svarat, min bm har kollat varje gång jag vart där. Be henne kolla nästa gång.
    Tänk vad olika det verkar vara hos olika Bm.
  9. Medlem sedan
    May 2005
    #5
    Olika i olika landsting och vårdcentraler tydligen. Här kollas det inte varje gång, men åtminstone 3-4 ggr under graviditeten.
  10. 5
    Olika i olika landsting och vårdcentraler tydligen. Här kollas det inte varje gång, men åtminstone 3-4 ggr under graviditeten.
  11. Tjorven v.36
    #6

    Här har det kollats

    3 ggr..En av gångerna var det jag som ringde ner och ville kolla.
  12. 6
    Här har det kollats 3 ggr..En av gångerna var det jag som ringde ner och ville kolla.

Liknande trådar

  1. Järnvärdet?
    By sensommarbarn in forum _1107 Julibarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2011-01-06, 11:57
  2. järnvärdet upp :)
    By ma_gi in forum _0907 Julibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-04-16, 06:09
  3. järnvärdet
    By jane1979 in forum _0805 Majbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-01-30, 15:39
  4. Järnvärdet
    By Quintuz in forum _0802 Februaribarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-07-04, 10:40
  5. Järnvärdet
    By Elin. in forum _0607 Julibarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2006-01-17, 15:15
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar