Nu är den SÅLD...
Bebissnack
  1. anonymt namn
    #1

    Nu är den SÅLD...

    Nu har jag fått min Brio Twinette såld. Köparen prutade 100 kronor så det var ju inget att knussla med...fick ju ändå 1900:- för den och då var det inkl 2 x extra sittdynor, mjuklift, regnskydd, myggnät, nätkasse och vindskydd.
    Vi har haft den här vagnen i vår ägo i nästan 14 månader och vi gav 2500 kr för den så jag är nöjd. Det var en 03a för de som undrar.
    Annars har jag fått den uppfattningen av att vissa vagnar varit svårsålda...
    Hade min annons ute i exakt 4 dagar!

    Nu skall Teutonian också säljas, det är en Rocky 03a m mjuklift och massor med tillbehör.
  2. 1
    Nu är den SÅLD... Nu har jag fått min Brio Twinette såld. Köparen prutade 100 kronor så det var ju inget att knussla med...fick ju ändå 1900:- för den och då var det inkl 2 x extra sittdynor, mjuklift, regnskydd, myggnät, nätkasse och vindskydd.
    Vi har haft den här vagnen i vår ägo i nästan 14 månader och vi gav 2500 kr för den så jag är nöjd. Det var en 03a för de som undrar.
    Annars har jag fått den uppfattningen av att vissa vagnar varit svårsålda...
    Hade min annons ute i exakt 4 dagar!

    Nu skall Teutonian också säljas, det är en Rocky 03a m mjuklift och massor med tillbehör.
  3. Medlem sedan
    Nov 2003
    #2
    Grattis! Det är alltid härligt att få sålt sina grejer. Vi får se om jag har samma tur
    Det gäller ju att rätt köpare kommer förbi.
  4. 2
    Grattis! Det är alltid härligt att få sålt sina grejer. Vi får se om jag har samma tur
    Det gäller ju att rätt köpare kommer förbi.

Liknande trådar

  1. Jag är såld!!!!
    By ita_g in forum Vikt
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2008-09-16, 09:07
  2. SÅLD..........................
    By Ulrik@ in forum Vikt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-02-03, 18:40
  3. Då va den såld oxå...
    By -Johanna- in forum _0506 Junibarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-05-07, 19:45
  4. Jag är såld!
    By lulu in forum Hem & fritid
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2006-04-29, 22:06
  5. Såld!
    By PappaF in forum Hem & fritid
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2005-12-03, 14:46
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar