Ny diskmaskin
Många barn
  1. Medlem sedan
    Sep 2002
    #1

    Ny diskmaskin

    Vi med många barn uppskattar ju rätt bra hushållsmaskiner och i veckan blev vi tvungna att köpa en ny diskmaskin, då den gamla pajade helt - det blev en (dyr) Miele, men oj vad värt pengarna! Den har tre "lådor" varav en för bestick (=jättepraktiskt!), och rymmer bra nog mycket mer än vår gamla "vanliga" diskmaskin. Och diskar rent och går tyst, kanonbra!

    Så om någon går i diskmaskinsbyte-tankar så rekommenderar jag Miele! (nog för att jag tyckte att "roligare kan man väl ha för 9,5 tusen" men med diskmaskinen installerad och klar så känns det faktiskt värt det...
  2. 1
    Ny diskmaskin Vi med många barn uppskattar ju rätt bra hushållsmaskiner och i veckan blev vi tvungna att köpa en ny diskmaskin, då den gamla pajade helt - det blev en (dyr) Miele, men oj vad värt pengarna! Den har tre "lådor" varav en för bestick (=jättepraktiskt!), och rymmer bra nog mycket mer än vår gamla "vanliga" diskmaskin. Och diskar rent och går tyst, kanonbra!

    Så om någon går i diskmaskinsbyte-tankar så rekommenderar jag Miele! (nog för att jag tyckte att "roligare kan man väl ha för 9,5 tusen" men med diskmaskinen installerad och klar så känns det faktiskt värt det...
  3. Medlem sedan
    Dec 2001
    #2
    Härligt. Nya vitvaror är faktiskt kul, bra mycket roligare än att byta varmvattensberedare vilket vi fick göra förra året....
    Grattis till nya Mielen!
  4. 2
    Härligt. Nya vitvaror är faktiskt kul, bra mycket roligare än att byta varmvattensberedare vilket vi fick göra förra året....
    Grattis till nya Mielen!
  5. Medlem sedan
    Nov 2001
    #3
    Miele är suveräna!!! Vi har iofs inte diskmaskinen men väl miele tvättmaskin och dammsugare.

    Så Grattis till maskinen!!!!! Du har gjort ett toppenval!
  6. 3
    Miele är suveräna!!! Vi har iofs inte diskmaskinen men väl miele tvättmaskin och dammsugare.

    Så Grattis till maskinen!!!!! Du har gjort ett toppenval!
  7. Medlem sedan
    May 2004
    #4
    Vad underbart..vitvaror känns så trist att behöva investera i men när man väl gjort det så njuter man verkligen av lite vardagslyx. Vi bytte kyl,frys, tvättmaskin , spis och torktumlare i samma veva när vi la om våra lån för några månader sedan och det blir roligare att laga mat och tvätta när man har rejäla grejer.
  8. 4
    Vad underbart..vitvaror känns så trist att behöva investera i men när man väl gjort det så njuter man verkligen av lite vardagslyx. Vi bytte kyl,frys, tvättmaskin , spis och torktumlare i samma veva när vi la om våra lån för några månader sedan och det blir roligare att laga mat och tvätta när man har rejäla grejer.
  9. Medlem sedan
    May 2001
    #5
    Avundsjuk! Vi diskar för hand...
  10. 5
    Avundsjuk! Vi diskar för hand...
  11. Medlem sedan
    Feb 2006
    #6

    Helt kanon.

    Vi köpte också en Miele för ett tag sedan. Den har fungerat bra och jag förväntar mig att den ska tjäna oss i många år framöver .
    ^^^ Inget är så rättvist fördelat som förståndet^^^

    ^^^^^^^^ Alla tror att de fått tillräckligt^^^^^^^^^
  12. 6
    Helt kanon. Vi köpte också en Miele för ett tag sedan. Den har fungerat bra och jag förväntar mig att den ska tjäna oss i många år framöver .

Liknande trådar

  1. Hur bra diskmaskin har ni?
    By sisla in forum Ordet är fritt
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2010-06-15, 21:12
  2. Jag har en diskmaskin!!!
    By Svammelmamma in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-06-08, 12:36
  3. diskmaskin
    By Smirran in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-10-24, 11:47
  4. Diskmaskin :)
    By wina in forum _0707 Julibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-04-11, 13:12
  5. diskmaskin
    By Annisan in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-03-06, 13:39
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar