Kökssopborste + skyffel?
Hem & fritid
  1. Marie1
    #1

    Kökssopborste + skyffel?

    Någon som vet var jag kan hitta en sopskyffel som den här http://www.kontorsgiganten.se/product.php?pid=2256714 fast i trä? Behöver egentligen bara borsten, dvs utan skyffel. Har hitta en på Kök & Kök men den kostar 400:- o det känns lite väl dyrt för en vanlig borste...
  2. 1
    Kökssopborste + skyffel? Någon som vet var jag kan hitta en sopskyffel som den här http://www.kontorsgiganten.se/product.php?pid=2256714 fast i trä? Behöver egentligen bara borsten, dvs utan skyffel. Har hitta en på Kök & Kök men den kostar 400:- o det känns lite väl dyrt för en vanlig borste...
  3. Medlem sedan
    Jun 2006
    #2
    Har dom inte sånt på typ Åhlens och Ica supermarket? Eller är jag helt ute och cyklar?? Hoppas du hittar nåt i alla fall...
  4. 2
    Har dom inte sånt på typ Åhlens och Ica supermarket? Eller är jag helt ute och cyklar?? Hoppas du hittar nåt i alla fall...
  5. Medlem sedan
    Apr 2005
    #3
    I matvaruaffären finns det på avdelningen för städartiklar, de flesta butiker av mellanstrolek har sådana hjälpstädverktyg.
  6. 3
    I matvaruaffären finns det på avdelningen för städartiklar, de flesta butiker av mellanstrolek har sådana hjälpstädverktyg.
  7. Medlem sedan
    May 2000
    #4

    I trä???

    Men har de verkligen i trä? Jag är ute efter en sådan träsopborste (eller annan som kan stå framme) och har inte sett någon på stormarknaden!
  8. 4
    I trä??? Men har de verkligen i trä? Jag är ute efter en sådan träsopborste (eller annan som kan stå framme) och har inte sett någon på stormarknaden!

Liknande trådar

  1. Snygg sopborste och skyffel!!
    By 76an in forum Hem & fritid
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-04-27, 13:48
  2. måste skaffa mig en skyffel
    By CHENOA in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-02-25, 11:44
  3. Rolig sopborste+skyffel?
    By Mim in forum Hem & fritid
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-06-26, 09:53
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar