Träningsvärk!
Vikt
  1. Medlem sedan
    Sep 1998
    #1

    Träningsvärk!

    Kom hem nyss från husvagnen med mina små döttrar, resten av familjen är kvar där upp. Vi åker tillbaka på onsdag kväll efter jobbet. Har träningsvärk i rygg, armar o ben av allt skidåkande!

    Många timmar slalom blev det och det är så otroligt skoj åka hela familjen. Folk höjer ögonbrynen när min minsting som är 3½ åker själv ner för de stora backarna som om hon vore född på skidor, hon är jätteduktig

    På torsdag ska jag göra debut på smowboard, gissar att baken kommer vara öm efter det...

    I morgon blir det löpning på bandet, nån annan träning än hemmaträning funkar inte nu när jag är själv med tjejerna. Men, styrka blir det så mycket ändå.
    Carro m 4 barn
  2. 1
    Träningsvärk! Kom hem nyss från husvagnen med mina små döttrar, resten av familjen är kvar där upp. Vi åker tillbaka på onsdag kväll efter jobbet. Har träningsvärk i rygg, armar o ben av allt skidåkande!

    Många timmar slalom blev det och det är så otroligt skoj åka hela familjen. Folk höjer ögonbrynen när min minsting som är 3½ åker själv ner för de stora backarna som om hon vore född på skidor, hon är jätteduktig

    På torsdag ska jag göra debut på smowboard, gissar att baken kommer vara öm efter det...

    I morgon blir det löpning på bandet, nån annan träning än hemmaträning funkar inte nu när jag är själv med tjejerna. Men, styrka blir det så mycket ändå.
  3. Medlem sedan
    Dec 2002
    #2
    Vad det låter härligt alltihopa!
  4. 2
    Vad det låter härligt alltihopa!
  5. Medlem sedan
    Feb 2000
    #3
    Åh, vad härligt att kunna åka tillsammans alla! Jag är imponerad av min 6-åring, så jag förstår att din 3,5-åring väcker uppmärksamhet! Var har ni husvagnen, visst har jag frågat det förut? Jag lovade i ett svagt ögonblick mina elever som går i 7:an nu att jag ska prova bräda när de går i 9:an. Hoppas de har dåligt minne!! Vilket jag i och för sig tvivlar starkt på...
  6. 3
    Åh, vad härligt att kunna åka tillsammans alla! Jag är imponerad av min 6-åring, så jag förstår att din 3,5-åring väcker uppmärksamhet! Var har ni husvagnen, visst har jag frågat det förut? Jag lovade i ett svagt ögonblick mina elever som går i 7:an nu att jag ska prova bräda när de går i 9:an. Hoppas de har dåligt minne!! Vilket jag i och för sig tvivlar starkt på...
  7. Medlem sedan
    Sep 1998
    #4
    vi står i Bjursås. haha, ja man hoppas ju ibland att de inte ska komma ihåg men vissa saker minns de alltför väl
  8. 4
    vi står i Bjursås. haha, ja man hoppas ju ibland att de inte ska komma ihåg men vissa saker minns de alltför väl
  9. Medlem sedan
    Sep 1998
    #5
    ja det är verkligen underbart, man hoppas ju barnen ska tycka det samma när de som vuxna ser tillbaka på de här åren
  10. 5
    ja det är verkligen underbart, man hoppas ju barnen ska tycka det samma när de som vuxna ser tillbaka på de här åren

Liknande trådar

  1. Är träningsvärk bra?
    By bunozi in forum Träning
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-01-07, 23:04
  2. Hur är det med träningsvärk?
    By CarolinaK in forum Vikt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-04-23, 13:35
  3. Träningsvärk!! Hur kan man
    By Malou in forum Ordet är fritt
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2007-02-06, 10:56
  4. Träningsvärk!OT
    By Sicily in forum _0502 Februaribarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2007-01-27, 13:18
  5. Träningsvärk?
    By Linda med Jonathan in forum _0702 Februaribarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-01-17, 09:30
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar