Vuxenlekar! Tips?
Hem & fritid
  1. erika79
    #1

    Vuxenlekar! Tips?

    Jag ska vara lite lekledare på lördag när vi ska ha möhippa för en vän.
    Vi ska ha en mysig dag och senare på kvällen ska vi hem till en av tjejerna och käka middag och sjunga kareoke. Nu är det så att jag tagit på mig att vara lite lekledare. Kruxet är bara att jag inte kommer på så många roliga lekar.
    Någon som har några bra tips?
    Vi blir ca 8 stycken och kommer vara i en lägenhet, så inget för "vilt" lixom. (även om lägenheten är hyffsat stor, haha)
    Hoppas på svar snarast! har letat på nätet men inte hittat så mycket som faller mig på läppen lixom.
    tack på förhand!
  2. 1
    Vuxenlekar! Tips? Jag ska vara lite lekledare på lördag när vi ska ha möhippa för en vän.
    Vi ska ha en mysig dag och senare på kvällen ska vi hem till en av tjejerna och käka middag och sjunga kareoke. Nu är det så att jag tagit på mig att vara lite lekledare. Kruxet är bara att jag inte kommer på så många roliga lekar.
    Någon som har några bra tips?
    Vi blir ca 8 stycken och kommer vara i en lägenhet, så inget för "vilt" lixom. (även om lägenheten är hyffsat stor, haha)
    Hoppas på svar snarast! har letat på nätet men inte hittat så mycket som faller mig på läppen lixom.
    tack på förhand!
  3. Medlem sedan
    Nov 2006
    #2
    Hitta på en massa frågor om den blivande mannen, ring honom sedan och få "rätt" svar och låt bruden svara efter maten typ: favvobil, drömresan, skostrl. Vi gjorde så, skitkul, många goda skratt om man har facit på hand!!!
  4. 2
    Hitta på en massa frågor om den blivande mannen, ring honom sedan och få "rätt" svar och låt bruden svara efter maten typ: favvobil, drömresan, skostrl. Vi gjorde så, skitkul, många goda skratt om man har facit på hand!!!

Liknande trådar

  1. vätske tips ??? äta själv tips??
    By Folkabo in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2008-05-08, 21:35
  2. Tips på vuxenlekar önskas!
    By Vilmamamma in forum Hem & fritid
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-04-14, 16:37
  3. vuxenlekar
    By lilla jag in forum Hem & fritid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-04-15, 07:07
  4. Tips, tips önskas.
    By e in forum Mat & dryck
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-12-03, 02:22
  5. vill ha tips + ett tips till er
    By Petra-4barn in forum Vikt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-11-22, 16:51
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar