kyss min avf****g
Ordet är fritt
  1. Quentin
    #1

    kyss min avf****g

    Har ni varit inne och röstat? Jag anser att det är svårt att värdera när det bara är en löstryckt tråd. Men givetvis så är det naturligtvis inte okej med sådana inlägg. Det är otroligt att ens komma på att skriva sådant trams.
  2. 1
    kyss min avf****g Har ni varit inne och röstat? Jag anser att det är svårt att värdera när det bara är en löstryckt tråd. Men givetvis så är det naturligtvis inte okej med sådana inlägg. Det är otroligt att ens komma på att skriva sådant trams.
  3. Quentin
    #2
    Oj- skulle ju vara på synpunkter och frågor.
  4. 2
    Oj- skulle ju vara på synpunkter och frågor.
  5. Medlem sedan
    Sep 2004
    #3
    Säger en hel del om den som skrivit det.
    Jag är nog typen som skakar av mig, då det inte skulle falla in att kyssa skiten. Jag bryr mig inte om just sådant inlägg även om jag inte själv skulle uttrycka mig så. Det är bättre lägga abuse på _verkligen_ sårande saker, fast vad vet jag? Andra kanske tycker det här är det värsta?
  6. 3
    Säger en hel del om den som skrivit det.
    Jag är nog typen som skakar av mig, då det inte skulle falla in att kyssa skiten. Jag bryr mig inte om just sådant inlägg även om jag inte själv skulle uttrycka mig så. Det är bättre lägga abuse på _verkligen_ sårande saker, fast vad vet jag? Andra kanske tycker det här är det värsta?
  7. Hosanna
    #4
    Håller med. Tjuvnyp och pikar som pågår kontinuerligt är väl värre än ett obildat och tölpaktigt uttryck i affekt?
  8. 4
    Håller med. Tjuvnyp och pikar som pågår kontinuerligt är väl värre än ett obildat och tölpaktigt uttryck i affekt?
  9. Medlem sedan
    May 2003
    #5
    Exakt, det finns ju _inget_ att ta åt sig för som du säger eftersom man inte skulle göra _det_

    Hade det varit på Mat & Dryck så tycker jag att ett sånt inlägg ska stängas eftersom man pratar mat där.
  10. 5
    Exakt, det finns ju _inget_ att ta åt sig för som du säger eftersom man inte skulle göra _det_

    Hade det varit på Mat & Dryck så tycker jag att ett sånt inlägg ska stängas eftersom man pratar mat där.
  11. Medlem sedan
    Sep 2004
    #6
    Kanske att man även skulle funderat lite på åldern på skribenten? Ja, i o m det inte är ok att vara minderårig och skriva här? DÅ kanske man kommer fram till en avstängning. (För att någon är för ung, det har väl förekommit om jag inte har fel?)
  12. 6
    Kanske att man även skulle funderat lite på åldern på skribenten? Ja, i o m det inte är ok att vara minderårig och skriva här? DÅ kanske man kommer fram till en avstängning. (För att någon är för ung, det har väl förekommit om jag inte har fel?)
  13. Medlem sedan
    Jan 2003
    #7

    Nåja,

    Det hade varit bättre om vederbörande hade sagt "kyss mig därbak", det är ett gammalt hederligt ordval som t o m min gamla mormor använde till allas förvåning Varför skulle någon ta illa upp för att någon ber en annan kyssa det som kommer därur - det är ju så absurt sagt att det blir roligt/pinsamt istället?

    Jag skule gärna se den påstådda abusen i sitt sammanhang för så där ser inte jag det som abuse.
  14. 7
    Nåja, Det hade varit bättre om vederbörande hade sagt "kyss mig därbak", det är ett gammalt hederligt ordval som t o m min gamla mormor använde till allas förvåning Varför skulle någon ta illa upp för att någon ber en annan kyssa det som kommer därur - det är ju så absurt sagt att det blir roligt/pinsamt istället?

    Jag skule gärna se den påstådda abusen i sitt sammanhang för så där ser inte jag det som abuse.
  15. Medlem sedan
    May 2003
    #8

    Ja det har ju hänt

    och du har ju även mer erfarenhet av "viss" ålder när man har en "annorlunda humor" eller hur man ska säga. *s*
  16. 8
    Ja det har ju hänt och du har ju även mer erfarenhet av "viss" ålder när man har en "annorlunda humor" eller hur man ska säga. *s*

Liknande trådar

  1. Kom & kyss mig...
    By SAGA! in forum Ordet är fritt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2011-08-17, 20:11
  2. Hur är en bra kyss
    By Kyssan in forum Kärlek & relationer
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2008-03-03, 14:13
  3. Vad är en SMS-kyss??
    By camilla_73 in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-08-30, 15:17
  4. Hur ska en bra kyss vara?
    By Tora. in forum Ordet är fritt
    Svar: 22
    Senaste inlägg: 2007-08-10, 07:24
  5. Wow vilken kyss!
    By coelho in forum Ordet är fritt
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2007-03-08, 07:53
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar