Pratade med Mvc...............
Försöker bli med barn
  1. Medlem sedan
    Mar 2003
    #1

    Pratade med Mvc...............

    och hon sa det jag redan visste,ett plus är ju ett plus,men det kan vara ett missfall,hon tyckte jag skulle vänta i 2 veckor och ta ett cb,hur lätt är det att vänta då??
    men jag får väl se tiden an,HAHAHAHA,kommer bli tokig på kuppen.
    SKULLE ALDRIG HA TESTAT.

    Kram
    fånga dagen.=)
  2. 1
    Pratade med Mvc............... och hon sa det jag redan visste,ett plus är ju ett plus,men det kan vara ett missfall,hon tyckte jag skulle vänta i 2 veckor och ta ett cb,hur lätt är det att vänta då??
    men jag får väl se tiden an,HAHAHAHA,kommer bli tokig på kuppen.
    SKULLE ALDRIG HA TESTAT.

    Kram
  3. E&S mamma
    #2
    åhh, men du har ju oss här att avreagera dig på i 2 veckor...om det är till nån tröst..du vet väl att alla här inne håller tummarna så hårt att de nästan går av?
  4. 2
    åhh, men du har ju oss här att avreagera dig på i 2 veckor...om det är till nån tröst..du vet väl att alla här inne håller tummarna så hårt att de nästan går av?
  5. Medlem sedan
    Mar 2003
    #3
    jo,jag vet,det är såååååå skönt att ha er.
    just nu vill jag bara sova,vakna upp och önska att jag har drömt allt.
    det är faktiskt bättre att veta att man inte är gravid än att ha det så här.

    Kram
  6. 3
    jo,jag vet,det är såååååå skönt att ha er.
    just nu vill jag bara sova,vakna upp och önska att jag har drömt allt.
    det är faktiskt bättre att veta att man inte är gravid än att ha det så här.

    Kram
  7. Medlem sedan
    Jun 2005
    #4
    Men söta gumman. Förstår din frustation. du kan faktiskt ringa tillbaka begära att dem tar blodprov eller VUL för att få det bekräftat. Stå på dig
    För inte ska du behöva vänta i två veckor. Nej, nej. nej.
    Ger dig en stor styrke kram.
  8. 4
    Men söta gumman. Förstår din frustation. du kan faktiskt ringa tillbaka begära att dem tar blodprov eller VUL för att få det bekräftat. Stå på dig
    För inte ska du behöva vänta i två veckor. Nej, nej. nej.
    Ger dig en stor styrke kram.
  9. Medlem sedan
    Feb 2003
    #5

    Två veckor är

    ju mord!! Nä jag lider med dig, tålamod är nog det sista som jag har i alla fall i sådana fall. Vill veta direkt ju!

    Stor kram Lena
  10. 5
    Två veckor är ju mord!! Nä jag lider med dig, tålamod är nog det sista som jag har i alla fall i sådana fall. Vill veta direkt ju!

    Stor kram Lena
  11. Medlem sedan
    Aug 2002
    #6
    vännen... åhh, vad frustrerande!!! Menar de att man inte får komma in för ett blodprov om man vill??? Usch vad dåligt!!
    Men du.. jag lovar att hålla dig i handen.. blir du tokig blir jag det med... jag lovar...!! Kram på dig!
  12. 6
    vännen... åhh, vad frustrerande!!! Menar de att man inte får komma in för ett blodprov om man vill??? Usch vad dåligt!!
    Men du.. jag lovar att hålla dig i handen.. blir du tokig blir jag det med... jag lovar...!! Kram på dig!
  13. Modestie dag 26/32
    #7
    Åh... två veckor är lååång tid när man väntar... fyen! Jag skickar en mängd styrkekramar till dig!!!

    Kraaam
  14. 7
    Åh... två veckor är lååång tid när man väntar... fyen! Jag skickar en mängd styrkekramar till dig!!!

    Kraaam
  15. Medlem sedan
    Mar 2003
    #8
    Tack vännen,men jag står ut,eh,hoppas jag,kommer nog testa med en sticka igen,och så har jag ju er

    Kram
  16. 8
    Tack vännen,men jag står ut,eh,hoppas jag,kommer nog testa med en sticka igen,och så har jag ju er

    Kram
  17. Medlem sedan
    Mar 2003
    #9
    jo,visst har du rätt,men jag ska klara det,kommer nog testa med lite stickor och så mellan varven,blää,nu mår jag illa,skenis måntro?
    man vet ju inte vad man ska lita på eller inte.

    Kram
  18. 9
    jo,visst har du rätt,men jag ska klara det,kommer nog testa med lite stickor och så mellan varven,blää,nu mår jag illa,skenis måntro?
    man vet ju inte vad man ska lita på eller inte.

    Kram
  19. Medlem sedan
    Mar 2003
    #10
    nääää,inte ska vi bli tokiga,jag klarar det nog,ni finns ju.
    dessutom har jag lite stickor att roa mig med,kanske allt bara är spökstreck,man vet ju aldrig,eller så var det ett missfall.

    Kram
  20. 10
    nääää,inte ska vi bli tokiga,jag klarar det nog,ni finns ju.
    dessutom har jag lite stickor att roa mig med,kanske allt bara är spökstreck,man vet ju aldrig,eller så var det ett missfall.

    Kram
  21. Medlem sedan
    Mar 2003
    #11
    Tack för kramarna det värmer massor,jag ska klara det,kanske det var ett missfall,eller så visar det sig om ett tag.

    Kram
  22. 11
    Tack för kramarna det värmer massor,jag ska klara det,kanske det var ett missfall,eller så visar det sig om ett tag.

    Kram
  23. Medlem sedan
    Jul 2003
    #12

    Kära Pinja!

    Finns inte så mycket tröstande att säga kanske förutom att vi finns här för dig närhelst du vill gnälla av dig!Och alla tummar och tår hålls-stenhårt!Kram!
  24. 12
    Kära Pinja! Finns inte så mycket tröstande att säga kanske förutom att vi finns här för dig närhelst du vill gnälla av dig!Och alla tummar och tår hålls-stenhårt!Kram!

Liknande trådar

  1. Pratade
    By Katta1 in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-02-19, 13:01
  2. Pratade just med
    By HiB. in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-02-02, 10:46
  3. Pratade med N
    By Mactilda in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2007-12-15, 14:52
  4. Pratade med
    By idatobbe in forum _0701 Januaribarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-12-12, 21:05
  5. De pratade
    By one3 in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-11-27, 16:56
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar