Vattenkoppor och klumpfot
Klumpfot
  1. Medlem sedan
    Oct 2005
    #1

    Vattenkoppor och klumpfot

    Det är ingen bra kombination. Isak har vattenkoppor ock gissa hur kul det är att sätta på skorna på kvällen när han har koppor på foten. Jag vill inte låta honom vara utan skorna på flera dagar heller för att han kanske inte vill ha dom alls när han är frisk. Man får dåligt samvete hur man än gör. Vi försöker ha skorna på varannan kväll så får vi se hur länge det går. Är det någon som drabbats av samma sak, hur gjorde ni?
  2. 1
    Vattenkoppor och klumpfot Det är ingen bra kombination. Isak har vattenkoppor ock gissa hur kul det är att sätta på skorna på kvällen när han har koppor på foten. Jag vill inte låta honom vara utan skorna på flera dagar heller för att han kanske inte vill ha dom alls när han är frisk. Man får dåligt samvete hur man än gör. Vi försöker ha skorna på varannan kväll så får vi se hur länge det går. Är det någon som drabbats av samma sak, hur gjorde ni?
  3. Medlem sedan
    Dec 2004
    #2
    Hejsan!
    Vi har inte haft vattkoppor här men jag kan bara tänka mig hur ni har det!

    Hoppas det går bra Kram frida
  4. 2
    Hejsan!
    Vi har inte haft vattkoppor här men jag kan bara tänka mig hur ni har det!

    Hoppas det går bra Kram frida
  5. Medlem sedan
    Oct 2004
    #3
    Oscar har också vattenkoppor just nu och vi har faktiskt låtit honom vara utan skenor i 4 nätter nu och det blir kanske någon natt till och hoppas att det kommer att gå bra sen när han blir frisk. Han har accepterat sina skenor så bra vi tror inte att det kommer att bli några problem.

    Hoppas att det går bra för er!
  6. 3
    Oscar har också vattenkoppor just nu och vi har faktiskt låtit honom vara utan skenor i 4 nätter nu och det blir kanske någon natt till och hoppas att det kommer att gå bra sen när han blir frisk. Han har accepterat sina skenor så bra vi tror inte att det kommer att bli några problem.

    Hoppas att det går bra för er!
  7. Medlem sedan
    Oct 2005
    #4
    Vi har börjat med skenan igen och tack och lov så blev det inga protester. Kram
  8. 4
    Vi har börjat med skenan igen och tack och lov så blev det inga protester. Kram
  9. Medlem sedan
    Dec 2010
    #5
    oj har aldrig tänkt på den kombitionen. Berätta gärna hur det gick på klumpfothemsidan www.klumpis.se
  10. 5
    oj har aldrig tänkt på den kombitionen. Berätta gärna hur det gick på klumpfothemsidan www.klumpis.se

Liknande trådar

  1. Klumpfot
    By bigmouth in forum _1006 Junibarn
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2011-01-26, 21:44
  2. Klumpfot?? Klubbfot??
    By Mea03 in forum Klumpfot
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2011-01-18, 22:08
  3. 16-årig klumpfot
    By hesv in forum Klumpfot
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-01-17, 21:35
  4. Infomöte om klumpfot
    By EccaS in forum Klumpfot
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2011-01-14, 21:07
  5. Klumpfot nr 1
    By inami in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-08-09, 17:24
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar