bagarmossen.......
Föräldraskap
  1. Medlem sedan
    Feb 2006
    #1

    bagarmossen.......

    Bor nu i Kärrtorp dvs väldigt nära....

    men undrar vad ni bagisbor tycker om bagis??

    Ska spana på lgh på fogdevägen....
  2. 1
    bagarmossen....... Bor nu i Kärrtorp dvs väldigt nära....

    men undrar vad ni bagisbor tycker om bagis??

    Ska spana på lgh på fogdevägen....
  3. Medlem sedan
    Dec 2001
    #2
    Trivdes utmärkt i Bagis, har i omgångar bott där sedan 1971 då vi flyttade in på Byälvsvägen dom senaste 13 åren har jag bott på Stångåvägen. Bra dagis finns det gott om, däremot så har skolorna blivit mindre bra, bäst är Brotorpskolan som har till år 5.
    Jag tycker att Bagis blivit sämre genom åren, mera stök i centrum, främst på kvällarna. Nu har vi flyttat från Bagis mest för att vi inte kunde hitta en större Lgh där. men om möjligt skulle jag nog välja att försöka bo kvar i Kärrtorp. Men smaken är ju olika. Bagis är stökigare än Kärrtorp, annars så är dom likartade.
  4. 2
    Trivdes utmärkt i Bagis, har i omgångar bott där sedan 1971 då vi flyttade in på Byälvsvägen dom senaste 13 åren har jag bott på Stångåvägen. Bra dagis finns det gott om, däremot så har skolorna blivit mindre bra, bäst är Brotorpskolan som har till år 5.
    Jag tycker att Bagis blivit sämre genom åren, mera stök i centrum, främst på kvällarna. Nu har vi flyttat från Bagis mest för att vi inte kunde hitta en större Lgh där. men om möjligt skulle jag nog välja att försöka bo kvar i Kärrtorp. Men smaken är ju olika. Bagis är stökigare än Kärrtorp, annars så är dom likartade.
  5. Medlem sedan
    Feb 2006
    #3
    ...hej!!

    Vi har ju jobbat ihop för längesedan:-)

    Jo, visst vill jag bo i Kärran men här finns få 4-or...I Bagis har vi ev en på 84 kvm......
  6. 3
    ...hej!!

    Vi har ju jobbat ihop för längesedan:-)

    Jo, visst vill jag bo i Kärran men här finns få 4-or...I Bagis har vi ev en på 84 kvm......
  7. Kärrtorpsbo
    #4
    Vi har samma problem, bor i Kärrtorp och har försökt byta vår 3:a i snart 2år, utan succe , vi är trångbodda och flyttar runt och stökar konstant känns det som, men jag bor hellre kvar än att flytta till Bagis, stökigt centrum, skolorna har inget bra rykte och sonen går redan i Björkhagensskola och dottern går hos dagmamma precis brevid.
  8. 4
    Vi har samma problem, bor i Kärrtorp och har försökt byta vår 3:a i snart 2år, utan succe , vi är trångbodda och flyttar runt och stökar konstant känns det som, men jag bor hellre kvar än att flytta till Bagis, stökigt centrum, skolorna har inget bra rykte och sonen går redan i Björkhagensskola och dottern går hos dagmamma precis brevid.
  9. Medlem sedan
    Dec 2001
    #5
    Ojsan då men du....vem är du då, är du den isabell jag tror så hej du!!!!!!!!
  10. 5
    Ojsan då men du....vem är du då, är du den isabell jag tror så hej du!!!!!!!!
  11. Medlem sedan
    Feb 2006
    #6
    Det är jag!! + två döttrar nu då:-)))
  12. 6
    Det är jag!! + två döttrar nu då:-)))
  13. Medlem sedan
    Feb 2006
    #7
    Åhå...har ni en 69 kvm eller en 71 kvm?

    Vi kunde fått en på 71 häromveckan men det kändes ej värt det.......kanske var det fel beslut.....puh...nu bor vi precis vid Fyren-parken..inte så dumt!
  14. 7
    Åhå...har ni en 69 kvm eller en 71 kvm?

    Vi kunde fått en på 71 häromveckan men det kändes ej värt det.......kanske var det fel beslut.....puh...nu bor vi precis vid Fyren-parken..inte så dumt!
  15. Medlem sedan
    Feb 2006
    #8
    ...och våra står i kö till björkhagen/raketen.......
  16. 8
    ...och våra står i kö till björkhagen/raketen.......
  17. Medlem sedan
    Dec 2001
    #9
    Vi har 71kvm, men det börjar bli trångt nu när barnen börjar bli större.
  18. 9
    Vi har 71kvm, men det börjar bli trångt nu när barnen börjar bli större.
  19. Medlem sedan
    Dec 2001
    #10
    Kul!!! Hoppas allt är bra det var ju som sagt läääänge sen nu
    Ska inte såga Bagis helt har ju trots allt bott där i 13 år, och barnen har gått både på dagis och i skola där. Är trist att bo trångt och rena paradiset att få utrymme!!!!!! kolla lägenheten, gillarn i den så slå till, dagis är som sagt jättebra i Bagis, mina gick på ett litet dagis uppe vid Bergholmsskolan, då hette det Lodjuret, underbar personal.

    Lycka till med Lgh.
  20. 10
    Kul!!! Hoppas allt är bra det var ju som sagt läääänge sen nu
    Ska inte såga Bagis helt har ju trots allt bott där i 13 år, och barnen har gått både på dagis och i skola där. Är trist att bo trångt och rena paradiset att få utrymme!!!!!! kolla lägenheten, gillarn i den så slå till, dagis är som sagt jättebra i Bagis, mina gick på ett litet dagis uppe vid Bergholmsskolan, då hette det Lodjuret, underbar personal.

    Lycka till med Lgh.

Liknande trådar

  1. Bagarmossen?
    By rubyblue in forum Föräldraskap
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2008-12-16, 19:00
  2. Klädbytardag i Bagarmossen
    By rut123 in forum Småbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-04-26, 06:20
  3. Bagarmossen
    By anonymt namn in forum Föräldraskap
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-02-10, 08:16
  4. bagarmossen?
    By mor till nea och xerxes in forum Föräldraskap
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-08-14, 15:52
  5. Nyinflyttad i Bagarmossen!
    By karolina in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-12-29, 20:49
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar