Allvädersstövlar - tips?
Småbarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2002
    #1

    Allvädersstövlar - tips?

    Jag känner att jag måste köpa fodrade gummistövlar/allvädersstövlar åt mina större pojkar. Har ni några bra tips i Stockholm? Några billiga och bra?
    Coop Forum? Skoaffär?
    Gäller storlekar 30/31 och 26/27 ungefär.

    Tack på förhand!
    annasthlm - med triss i pojkar
  2. 1
    Allvädersstövlar - tips? Jag känner att jag måste köpa fodrade gummistövlar/allvädersstövlar åt mina större pojkar. Har ni några bra tips i Stockholm? Några billiga och bra?
    Coop Forum? Skoaffär?
    Gäller storlekar 30/31 och 26/27 ungefär.

    Tack på förhand!
  3. Medlem sedan
    Mar 2003
    #2

    Många gillar Viking Cherrox..

    ..så kanske det kan vara ett tips? vet dock ej hur långt upp i storlek de görs.
    Vi har haft dom och jag tyckte de var bra. Vi brukar använda Kavats vinterstövel som allväderstövel då dottern är frusen om fötterna. De är ju inte så supervarma utan lämpar sig bäst när det är runt nollan (och lte varmare) tycker jag. När de blir för varma kör vi på ofodrade gummistövlar. Jag har Tretorn allväderstövel till mig själv (stl 35) och de är jag jättenöjd med. Kanske görs de i mindre storlekar?
  4. 2
    Många gillar Viking Cherrox.. ..så kanske det kan vara ett tips? vet dock ej hur långt upp i storlek de görs.
    Vi har haft dom och jag tyckte de var bra. Vi brukar använda Kavats vinterstövel som allväderstövel då dottern är frusen om fötterna. De är ju inte så supervarma utan lämpar sig bäst när det är runt nollan (och lte varmare) tycker jag. När de blir för varma kör vi på ofodrade gummistövlar. Jag har Tretorn allväderstövel till mig själv (stl 35) och de är jag jättenöjd med. Kanske görs de i mindre storlekar?
  5. Medlem sedan
    Oct 2002
    #3
    Cherrox är jättebra! I år köpte vi också Tretorn fodrad stövel på Wedins men det var inte lika mycket "ludd" i dem, sonen har dock inte klagat över kalla fötter så de är nog också bra.
  6. 3
    Cherrox är jättebra! I år köpte vi också Tretorn fodrad stövel på Wedins men det var inte lika mycket "ludd" i dem, sonen har dock inte klagat över kalla fötter så de är nog också bra.
  7. Medlem sedan
    Oct 2002
    #4
    tillägg: Cherrox säljs väl på Coop, Intersport etc, tror jag såg Tretorn på Ica Maxi (förutom Wedins då)
  8. 4
    tillägg: Cherrox säljs väl på Coop, Intersport etc, tror jag såg Tretorn på Ica Maxi (förutom Wedins då)
  9. Medlem sedan
    Nov 2003
    #5
    Vi har Cherrox, dom är superbra o varma. Köpte på Coop, sen på rean till Lillan för 50 istället för 200..-.
  10. 5
    Vi har Cherrox, dom är superbra o varma. Köpte på Coop, sen på rean till Lillan för 50 istället för 200..-.
  11. Medlem sedan
    Feb 2007
    #6
    Viking cherrox är kanon. Varma är de också, och man kan tvätta dem i tvättmaskin. Tror de finns på Coop Forum.
  12. 6
    Viking cherrox är kanon. Varma är de också, och man kan tvätta dem i tvättmaskin. Tror de finns på Coop Forum.
  13. Medlem sedan
    Nov 1999
    #7
    Viking cherrox är det enda märket vi provat, och vi har varit nöjda. Minns dock ej pris, kanske 200-300?
  14. 7
    Viking cherrox är det enda märket vi provat, och vi har varit nöjda. Minns dock ej pris, kanske 200-300?
  15. Medlem sedan
    Aug 2003
    #8
    ttetorn på ica maxi fodrade tretorn stövlar är jätte bra nu på ica maxi får man ett par ofodrade om man köper fodrade 299 kr.
  16. 8
    ttetorn på ica maxi fodrade tretorn stövlar är jätte bra nu på ica maxi får man ett par ofodrade om man köper fodrade 299 kr.
  17. Medlem sedan
    Dec 2003
    #9
    Vi har Tretorn och tycker att dom funkar bra. Kostade runt 300:-
  18. 9
    Vi har Tretorn och tycker att dom funkar bra. Kostade runt 300:-

Liknande trådar

  1. Viking allvädersstövlar!!
    By Teis in forum Småbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-09-14, 08:37
  2. Gummikläder och allvädersstövlar
    By ::Birne:: in forum Småbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-02-03, 21:16
  3. Allvädersstövlar?
    By -Nike- in forum Småbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-11-27, 20:04
  4. Tips på bra allvädersstövlar
    By Josa in forum Småbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-11-16, 16:19
  5. Allvädersstövlar el Goretex???
    By seeriber in forum Småbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-02-20, 10:25
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar