vem åkte ur lets dance?
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Aug 2002
    #1

    vem åkte ur lets dance?

    såg aldrig utröstningen igår (snälla säg att det var Lasse!)
  2. 1
    vem åkte ur lets dance? såg aldrig utröstningen igår (snälla säg att det var Lasse!)
  3. Medlem sedan
    Mar 1998
    #2
    Det var Lasse.
    (har inte den blekaste och är inte så intresserad, men DU blev glad för att jag sa så väl...)
  4. 2
    Det var Lasse.
    (har inte den blekaste och är inte så intresserad, men DU blev glad för att jag sa så väl...)
  5. Medlem sedan
    Sep 2006
    #3
    Ebba
  6. 3
    Ebba
  7. Medlem sedan
    Aug 2002
    #4

    ja faktiskt:)

    jag gillar Lasse skarpt men tycker att det blir så fel. Han kan ju inte mäta sig med de andra och han VILL ju inte vara kvar.
  8. 4
    ja faktiskt:) jag gillar Lasse skarpt men tycker att det blir så fel. Han kan ju inte mäta sig med de andra och han VILL ju inte vara kvar.
  9. Medlem sedan
    Aug 2002
    #5

    näe!

    DET var verkligen inte rättvist. Fy så trist. Så Lasse ÄR kvar alltså......*suck*
  10. 5
    näe! DET var verkligen inte rättvist. Fy så trist. Så Lasse ÄR kvar alltså......*suck*
  11. Medlem sedan
    Nov 2001
    #6
    Tyvärr.
    Han bekräftade det jag visste. Han kan dansa. Slowfox är svårt men har ettt lugnare tempo. Men visst har man förstått att Lasse hållit ner sin förmåga tidigare.
    Ebba var säkert bättre-(missade hennes dans) men tydligen har folk bestämt sig för att Lasse ska vara kvar.
  12. 6
    Tyvärr.
    Han bekräftade det jag visste. Han kan dansa. Slowfox är svårt men har ettt lugnare tempo. Men visst har man förstått att Lasse hållit ner sin förmåga tidigare.
    Ebba var säkert bättre-(missade hennes dans) men tydligen har folk bestämt sig för att Lasse ska vara kvar.
  13. Medlem sedan
    Aug 2002
    #7

    jo det är nog så

    Lasse dansade onekligen MYCKET bättre igår än tidigare men han kan ju ändå inte mäta sig med de övriga.
  14. 7
    jo det är nog så Lasse dansade onekligen MYCKET bättre igår än tidigare men han kan ju ändå inte mäta sig med de övriga.

Liknande trådar

  1. lets dance...
    By -jenna- in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2010-01-08, 20:28
  2. Vem åkte ur lets dance?
    By ~Trixie~ in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-03-21, 09:10
  3. På tal om Lets Dance
    By Astaldoundome in forum Ordet är fritt
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2008-02-01, 22:56
  4. Lets Dance, vem åkte ut?
    By ~Trixie~ in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-01-13, 09:09
  5. vem åkte ur lets dance? imt
    By Millan med 4 in forum _0410 Oktoberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-01-27, 21:44
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar