Gummistövlar?
_0506 Junibarn
  1. Medlem sedan
    May 2000
    #1

    Gummistövlar?

    När vi ändå diskuterar gummistövlar här på sidan så passar jag på att fråga om ni har tips på var jag kan hitta hyfsat billiga, roliga gummistövlar till Sam?

    Jag älskar verkligen PO.P´s randiga stövlar men ALLA har dem ju... Skulle vilja ha en skojigare variant - ungefär som Indras A´s önskestövlar (de gula med blommor på), fast helst inte med blommor då utan något annat.
  2. 1
    Gummistövlar? När vi ändå diskuterar gummistövlar här på sidan så passar jag på att fråga om ni har tips på var jag kan hitta hyfsat billiga, roliga gummistövlar till Sam?

    Jag älskar verkligen PO.P´s randiga stövlar men ALLA har dem ju... Skulle vilja ha en skojigare variant - ungefär som Indras A´s önskestövlar (de gula med blommor på), fast helst inte med blommor då utan något annat.
  3. Medlem sedan
    Mar 2002
    #2
    De har jättesöta röda med vita prickar på Skopunkten för 49:-.


    Indiska har söta svarta med multifärgade döskallar på men jag vet inte var deras storlekar börjar.


    Åhlens samt "alla" större skokedjor tycker jag kryllar av söta gummistövlar. Sök på Wedins, Din sko osv. och kolla deras utbud.

    Själv är jag lite kär id en här Tretorngummistöveln men jag tycker att den är lite dyr (229:- på Ellos)
    Den finns i grönt och gult också har jag sett... och mitt sista tips innan jag börjar städa (det här var ju mycket roligare! *s*) är att kolla Tradera om du kan tänka dig köpa privat, där finns en uppsjö fina gummistövlar och många är nya eller i mycket gott skick!
  4. 2
    De har jättesöta röda med vita prickar på Skopunkten för 49:-.


    Indiska har söta svarta med multifärgade döskallar på men jag vet inte var deras storlekar börjar.


    Åhlens samt "alla" större skokedjor tycker jag kryllar av söta gummistövlar. Sök på Wedins, Din sko osv. och kolla deras utbud.

    Själv är jag lite kär id en här Tretorngummistöveln men jag tycker att den är lite dyr (229:- på Ellos)
    Den finns i grönt och gult också har jag sett... och mitt sista tips innan jag börjar städa (det här var ju mycket roligare! *s*) är att kolla Tradera om du kan tänka dig köpa privat, där finns en uppsjö fina gummistövlar och många är nya eller i mycket gott skick!
  5. Medlem sedan
    May 2000
    #3
    Tack för ett mycket informativt svar! Ska söka lite på nätet och ta en runda på stan nån dag framöver. Tradera ska också kollas! *noterar*
  6. 3
    Tack för ett mycket informativt svar! Ska söka lite på nätet och ta en runda på stan nån dag framöver. Tradera ska också kollas! *noterar*
  7. Medlem sedan
    Sep 2000
    #4
    Vad bra att du redan hade ställt frågan och fått ett bra svar av Humla, för jag slog igång datorn just för att fråga detsamma

    Jag har för mig att skoaffären bredvid Barnens Hus har billiga gummistövlar också!? Förra året hade H&A grodgummistövlar från Vincent som de fick i present. Skitsöta! Tyvärr är de för små nu och jag tycker de är liiite för dyra för att vara stövlar. Men dom är verkligen toppenfina.
  8. 4
    Vad bra att du redan hade ställt frågan och fått ett bra svar av Humla, för jag slog igång datorn just för att fråga detsamma

    Jag har för mig att skoaffären bredvid Barnens Hus har billiga gummistövlar också!? Förra året hade H&A grodgummistövlar från Vincent som de fick i present. Skitsöta! Tyvärr är de för små nu och jag tycker de är liiite för dyra för att vara stövlar. Men dom är verkligen toppenfina.
  9. Medlem sedan
    Aug 1999
    #5
    Elliot har ett par crocs gummisar, sååååå fina!!! jag vann dom på tradera och betalade 300 för dom.
    Visst, lite dyrt då man får tag i gummisar på rusta för 45:- men va tusan
  10. 5
    Elliot har ett par crocs gummisar, sååååå fina!!! jag vann dom på tradera och betalade 300 för dom.
    Visst, lite dyrt då man får tag i gummisar på rusta för 45:- men va tusan
  11. Medlem sedan
    Mar 2003
    #6
    Japp, jag brukar köpa på skokanonen brevid barnens hus!
    Jesper har haft gummistövlar som ser ut som hundar och ett annat par med flygplan på i flera olika färger mfl, mfl betalade mellan 49:- (förra årets modell) och 129:- för fodrade.
  12. 6
    Japp, jag brukar köpa på skokanonen brevid barnens hus!
    Jesper har haft gummistövlar som ser ut som hundar och ett annat par med flygplan på i flera olika färger mfl, mfl betalade mellan 49:- (förra årets modell) och 129:- för fodrade.
  13. Medlem sedan
    Aug 1999
    #7
    kollade runt precis, hittade massor me fina gummisar på Paxkids.se.... kolla där!
  14. 7
    kollade runt precis, hittade massor me fina gummisar på Paxkids.se.... kolla där!

Liknande trådar

  1. Gummistövlar
    By emilteasmammapappa in forum Småbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-01-30, 18:12
  2. Gummistövlar nu?
    By sprengja in forum Ordet är fritt
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2008-11-20, 08:19
  3. Gummistövlar?
    By MissW in forum Småbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-04-03, 18:50
  4. Gummistövlar?
    By Miltonia in forum Hem & fritid
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-12-30, 23:17
  5. Gummistövlar!
    By anonymt namn in forum Hem & fritid
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-02-04, 19:40
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar