Snuskfilm som kan rekommendera
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    Jul 2003
    #1

    Snuskfilm som kan rekommendera

    "Shortbus" tittade vi på igår. Den handlar om sexklubb som heter Shortbus. Namnet kommer av att handikappade här i USA åker the short bus (en mindre skolbuss än den vanliga till skolan) och till den här klubben går människor med lite udda sexuell läggning (transvestiter, homosexuella etc). Filmen hade en intressant handling också och inte bara en massa sexuella scener. Någon annan som sett den?

    Så här skriver netflix om filmen "Director John Cameron Mitchell delivers an unbridled look at the New York City underground, focusing on a group of hipsters who frequent a downtown club renowned for its lascivious ways. Through graphic polymorphous sexual couplings -- and using an ensemble cast composed largely of first-time actors -- the film chronicles each character's erotic journey of self-discovery in a raw and riveting fashion."
  2. 1
    Snuskfilm som kan rekommendera "Shortbus" tittade vi på igår. Den handlar om sexklubb som heter Shortbus. Namnet kommer av att handikappade här i USA åker the short bus (en mindre skolbuss än den vanliga till skolan) och till den här klubben går människor med lite udda sexuell läggning (transvestiter, homosexuella etc). Filmen hade en intressant handling också och inte bara en massa sexuella scener. Någon annan som sett den?

    Så här skriver netflix om filmen "Director John Cameron Mitchell delivers an unbridled look at the New York City underground, focusing on a group of hipsters who frequent a downtown club renowned for its lascivious ways. Through graphic polymorphous sexual couplings -- and using an ensemble cast composed largely of first-time actors -- the film chronicles each character's erotic journey of self-discovery in a raw and riveting fashion."
  3. Medlem sedan
    Jul 2003
    #2
    Rekommenderas ska det ju stå förstås...
  4. 2
    Rekommenderas ska det ju stå förstås...
  5. Medlem sedan
    Sep 2002
    #3
    *flämtar* den skall jag hyra till V pâ tisdag!

    hahaaaaa! Jag skall ut och äta dâ!
  6. 3
    *flämtar* den skall jag hyra till V pâ tisdag!

    hahaaaaa! Jag skall ut och äta dâ!
  7. Medlem sedan
    Jul 2003
    #4
    Tror inte den kommit ut på dvd i Frankrike ännu... Den kom ut här igår... Kan vara bra att ha i minnet för någon hemmakväll framöver dock!
  8. 4
    Tror inte den kommit ut på dvd i Frankrike ännu... Den kom ut här igår... Kan vara bra att ha i minnet för någon hemmakväll framöver dock!

Liknande trådar

  1. kan rekommendera
    By annchen in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-04-24, 19:48
  2. Jag kan rekommendera
    By malojeli in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-09-11, 19:17
  3. Kan nån rekommendera...
    By Aquafemina in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-08-22, 19:55
  4. Vad är att rekommendera?
    By addelina in forum Hem & fritid
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-08-04, 08:40
  5. vad kan jag rekommendera...
    By gl72 in forum Hem & fritid
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-03-09, 09:36
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar