Morrn tjejer! Kroppen känns ok
Vikt
  1. Medlem sedan
    Oct 2002
    #1

    Morrn tjejer! Kroppen känns ok

    ...ja nästan i alla fall

    Axlar o bröstmuskler är fortfarande ömma som tusan vilket bara bevisar att de har varit försummade ett tag...ändring redan imorgon!

    Idag blir det en promenad med vovven och sen jobb några timmar. Lite matinköp efter det men INGEN träning idag...vila, vila, vila

    Knät känns nästan inte alls idag men jag ska inte hoppa upp på biken för tidigt denna gången *inte spinna, inte spinna*. Försöker få in ett mantra i skallen...

    Jag hoppas alla får en härlig måndag och STORA minus på vågen för er som har vägdag idag!
    "Din uthållighet är måttet på hur mycket du tror på dig själv "

    Här kan du läsa mer om min viktresa:
    www.mindre-av-mig.com
  2. 1
    Morrn tjejer! Kroppen känns ok ...ja nästan i alla fall

    Axlar o bröstmuskler är fortfarande ömma som tusan vilket bara bevisar att de har varit försummade ett tag...ändring redan imorgon!

    Idag blir det en promenad med vovven och sen jobb några timmar. Lite matinköp efter det men INGEN träning idag...vila, vila, vila

    Knät känns nästan inte alls idag men jag ska inte hoppa upp på biken för tidigt denna gången *inte spinna, inte spinna*. Försöker få in ett mantra i skallen...

    Jag hoppas alla får en härlig måndag och STORA minus på vågen för er som har vägdag idag!
  3. Medlem sedan
    Feb 2002
    #2
    Du får ha en riktigt bra dag du med!!! Visst är det lite skönt när kroppen är "träningsöm" Då vet man att man gjort något nyttigt
  4. 2
    Du får ha en riktigt bra dag du med!!! Visst är det lite skönt när kroppen är "träningsöm" Då vet man att man gjort något nyttigt
  5. Medlem sedan
    Feb 2004
    #3

    Underbart!

    Låter skönt med träning! Här har det varit för lite av den varan på sistone, mannen har utvecklingssamtal, vilket betyder att jag är stuck here at home with the kids... Men det blir ändring på det snart oxå, bara denna veckan oxå, sen så!

    Bra att låta bli cykeln ett tag låter det som!
  6. 3
    Underbart! Låter skönt med träning! Här har det varit för lite av den varan på sistone, mannen har utvecklingssamtal, vilket betyder att jag är stuck here at home with the kids... Men det blir ändring på det snart oxå, bara denna veckan oxå, sen så!

    Bra att låta bli cykeln ett tag låter det som!
  7. Medlem sedan
    Nov 2002
    #4
    Ha en bra dag du med! Och imorgon får du ge axlar och bröst vad de tål!
  8. 4
    Ha en bra dag du med! Och imorgon får du ge axlar och bröst vad de tål!

Liknande trådar

  1. det känns i kroppen
    By isastyrso in forum _0910 Oktoberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-01-13, 09:36
  2. känns toppen i kroppen...
    By ma_gi in forum _0907 Julibarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2009-06-22, 12:24
  3. Hur känns kroppen-enkät?
    By azza in forum _0903 Marsbarn
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2008-11-09, 15:50
  4. Morrn tjejer! Foten känns...
    By Sweetie in forum Vikt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-05-17, 10:19
  5. Hur känns det i kroppen?
    By Linda & Mira 070119 in forum _0701 Januaribarn
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2007-01-30, 17:20
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar