pollen
_0612 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2006
    #1

    pollen

    känns som om jag alltid varit gravid eller ammat på våren och har för mig att det inte finns nån medicin som man kan ta då. nån som vet?

    nu är jag iofs lite skraj eftersom jag fick hemska biverkningar sist, trots apotekets försäkran att det var samma innehåll i medicinen som jag haft tidigare. kanske lika bra att stå ut?
  2. 1
    pollen känns som om jag alltid varit gravid eller ammat på våren och har för mig att det inte finns nån medicin som man kan ta då. nån som vet?

    nu är jag iofs lite skraj eftersom jag fick hemska biverkningar sist, trots apotekets försäkran att det var samma innehåll i medicinen som jag haft tidigare. kanske lika bra att stå ut?
  3. Medlem sedan
    Apr 2006
    #2
    Inte i tablettform, men i spray och ögondroppar finns det. Jag är inte uppdaterad på nya produkter så jag vet inte om det kommit nåt nytt du kan ta.

    Kolla in deras hemsida, se om det står nåt.

    Stå ut går väl inte...

    Kram
  4. 2
    Inte i tablettform, men i spray och ögondroppar finns det. Jag är inte uppdaterad på nya produkter så jag vet inte om det kommit nåt nytt du kan ta.

    Kolla in deras hemsida, se om det står nåt.

    Stå ut går väl inte...

    Kram
  5. Medlem sedan
    Feb 2006
    #3
    Jag fick recept av vår sköterska på bvc!
    Sen köpte min man nässpray också, så nu klarar jag mig. Det har gått bra förr så vi får se om jag behöver tabletterna. Även om det är okej känns det alltid lite olustigt att stoppa i sig mediciner när man ammar, känner jag.

    I går fick Levi sin spruta och jösses vad lång han är nu: 69 cm! Det går för fort nu...
  6. 3
    Jag fick recept av vår sköterska på bvc!
    Sen köpte min man nässpray också, så nu klarar jag mig. Det har gått bra förr så vi får se om jag behöver tabletterna. Även om det är okej känns det alltid lite olustigt att stoppa i sig mediciner när man ammar, känner jag.

    I går fick Levi sin spruta och jösses vad lång han är nu: 69 cm! Det går för fort nu...

Liknande trådar

  1. Pollen
    By Stoffis in forum _0909 Septemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-05-06, 10:52
  2. Pollen?
    By S-JJ in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-08-13, 19:23
  3. Pollen pollen och mera pollen
    By Sweetie in forum Vikt
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2008-05-06, 09:19
  4. Pollen?
    By mibelle in forum Astma & allergi - barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-05-09, 12:47
  5. Pollen
    By Mima76 in forum _0704 Aprilbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-03-18, 12:32
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar