Lekstuga, Silvan el K-Rauta?
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Aug 2005
    #1

    Lekstuga, Silvan el K-Rauta?

    Är det någon av er som köpt lekstuga från Silvan eller K-Rauta? Funderar på att skaffa ett litet krypin åt mina småtroll... Har inte varit ute och kollat ännu, men minns att de hade pyttesmå lekstugor till ett ganska humant pris förra året. Är det nån av er som har nån slags erfarenhet av dem? Går det öht att vara inne i dem eller är de för små? Tacksam för reaktioner...
  2. 1
    Lekstuga, Silvan el K-Rauta? Är det någon av er som köpt lekstuga från Silvan eller K-Rauta? Funderar på att skaffa ett litet krypin åt mina småtroll... Har inte varit ute och kollat ännu, men minns att de hade pyttesmå lekstugor till ett ganska humant pris förra året. Är det nån av er som har nån slags erfarenhet av dem? Går det öht att vara inne i dem eller är de för små? Tacksam för reaktioner...
  3. Medlem sedan
    Nov 1999
    #2
    Jag tror att våran är köpt på Coop och är pytteliten. Barnen leker i den och vi har byggt ett bord och väggfasta bänkar men om vi vuxna skall komma in och fika blir det trångt. SÅ är det bara barnen så funkar det säkert med en liten annars skulle jag rekomendera en större.
    Ulle
  4. 2
    Jag tror att våran är köpt på Coop och är pytteliten. Barnen leker i den och vi har byggt ett bord och väggfasta bänkar men om vi vuxna skall komma in och fika blir det trångt. SÅ är det bara barnen så funkar det säkert med en liten annars skulle jag rekomendera en större.
    Ulle

Liknande trådar

  1. HAr ni varit på K-Rauta nån gång?
    By ~ullebulle~ in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2011-02-25, 21:55
  2. Hittade hyllplan hos K-rauta!
    By ejjvi in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-01-16, 12:20
  3. Valnötsparkett på K-rauta
    By wina in forum Hem & fritid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-08-30, 17:08
  4. Gungställning från Silvan?
    By miffot in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-06-17, 07:47
  5. Lekstuga
    By Nette m. E o G in forum Hem & fritid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-07-13, 21:46
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar