slemproppen
_0704 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2006
    #1

    slemproppen

    Nu lommer ännu en fråga om den där förbaskade slemproppen.
    Jag undrar om man alltid märker att den "släpper". Eller om det kan bli dags för förlossning innan man har märkt av slemproppen.
    Någon som vet?
  2. 1
    slemproppen Nu lommer ännu en fråga om den där förbaskade slemproppen.
    Jag undrar om man alltid märker att den "släpper". Eller om det kan bli dags för förlossning innan man har märkt av slemproppen.
    Någon som vet?
  3. Medlem sedan
    May 2005
    #2

    Nä inte alltid

    den kan släppa utan att man märker det också
    Eller så kan man göra som jag, för 4 veckor sen så släppte den, det tar ca 2 veckor för en ny att bildas, sen för 10 dagar sen så släppte den igen och nu idag slemmar jag som en snigel *asg*
    Återigen finns inga exakta svar, det enda som är rätt är att bebisen kommer ut på ett eller annat sätt, när var och hur vet man inte :S
    Mamma till två underbara guldklimpar!
  4. 2
    Nä inte alltid den kan släppa utan att man märker det också
    Eller så kan man göra som jag, för 4 veckor sen så släppte den, det tar ca 2 veckor för en ny att bildas, sen för 10 dagar sen så släppte den igen och nu idag slemmar jag som en snigel *asg*
    Återigen finns inga exakta svar, det enda som är rätt är att bebisen kommer ut på ett eller annat sätt, när var och hur vet man inte :S
  5. fröet
    #3
    den kan passera obemärkt. jag har vid mina två första fått lite blodblandat slem samma morgon de har fötts, trean inget, fyran hade jag en liten blödning en vecka innan, kanske slemmis? nu hade jag i söndags lite blodblandat slem. Kanske del av slemmis vad vet jag så du behöver nog inte leta efter den, den är nog det mest osäkra tecknet på att bäbis är på G.
  6. 3
    den kan passera obemärkt. jag har vid mina två första fått lite blodblandat slem samma morgon de har fötts, trean inget, fyran hade jag en liten blödning en vecka innan, kanske slemmis? nu hade jag i söndags lite blodblandat slem. Kanske del av slemmis vad vet jag så du behöver nog inte leta efter den, den är nog det mest osäkra tecknet på att bäbis är på G.

Liknande trådar

  1. Slemproppen...
    By Folle in forum _1101 Januaribarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2010-10-04, 20:24
  2. Slemproppen
    By ~JENN~ in forum _1003 Marsbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-03-04, 09:28
  3. Slemproppen?
    By Rebbs in forum _0707 Julibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-04-29, 19:06
  4. slemproppen
    By susisan in forum _0706 Junibarn
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2007-04-20, 13:31
  5. Slemproppen...
    By sanna_80 in forum _0705 Majbarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2007-04-07, 12:25
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar