Får man skriva in sig här? :)
Vikt
  1. Medlem sedan
    Feb 2001
    #1

    Får man skriva in sig här? :)

    Hej allihopa!

    Är en nybliven 3-barnsmamma på 26 år som har lite extra att bli av med nu efter sista graviditeten, hade några innan denna också och nu ska de faktiskt försvinna!
    Barnen födda sept- 2001, aug- 2004 och så april -2007 (den 7:e, så han är rätt färsk)

    Har bestämt mig för att ta itu med detta ordentligt redan från start nu eftersom jag på en vecka faktiskt kommer i mina gamla jeans!! Och då har jag ändå "bara" vart ute och gått med vagnen varje dag sedan pojken föddes i mellan 1-4 timmar om dagen!

    Tänkte att man här inne kanske kan få lite pusch, tips och råd om träning, kost etc.

    Hoppas jag är välkommen in!

    Kram på er!
    Cesse ~stolt mamma till Simon -01, Carolina -04, Daniel -07 och Victoria -10~

    http://gallery.ccps.se (Vårt galleri/fotoalbum på webben där man kan beskåda våra underbara trollungar)
  2. 1
    Får man skriva in sig här? :) Hej allihopa!

    Är en nybliven 3-barnsmamma på 26 år som har lite extra att bli av med nu efter sista graviditeten, hade några innan denna också och nu ska de faktiskt försvinna!
    Barnen födda sept- 2001, aug- 2004 och så april -2007 (den 7:e, så han är rätt färsk)

    Har bestämt mig för att ta itu med detta ordentligt redan från start nu eftersom jag på en vecka faktiskt kommer i mina gamla jeans!! Och då har jag ändå "bara" vart ute och gått med vagnen varje dag sedan pojken föddes i mellan 1-4 timmar om dagen!

    Tänkte att man här inne kanske kan få lite pusch, tips och råd om träning, kost etc.

    Hoppas jag är välkommen in!

    Kram på er!
  3. Medlem sedan
    Jan 2004
    #2
    Välkommen hit, grattis till nytillskottet till familjen och lycka till med viktminskningen
  4. 2
    Välkommen hit, grattis till nytillskottet till familjen och lycka till med viktminskningen
  5. Medlem sedan
    Nov 2002
    #3
    Välkommen !
  6. 3
    Välkommen !
  7. camilla_73
    #4

    Visst är du välkommen

    roligt med fler. Är övertygad om att du kommer att få mycket stöd och pepp här. Skriv på bara.
  8. 4
    Visst är du välkommen roligt med fler. Är övertygad om att du kommer att få mycket stöd och pepp här. Skriv på bara.
  9. Medlem sedan
    Dec 2002
    #5
    Klart du är välkommen hit - mig känner du ju redan, min plutt David kom den 12:e mars! Härinne är jag snackvärd sedan ett par år, jag viktminskade med VV ungefär ett år efter mitt första barn föddes. Mer om mig på min sida!
  10. 5
    Klart du är välkommen hit - mig känner du ju redan, min plutt David kom den 12:e mars! Härinne är jag snackvärd sedan ett par år, jag viktminskade med VV ungefär ett år efter mitt första barn föddes. Mer om mig på min sida!
  11. Medlem sedan
    Nov 2000
    #6
    Välkommen hit! Här finns gott om tips, råd och pepp. O även lite bannor om man behöver... *ler* Önskar dej lycka till med vikten, o grattis till nye bebisen! *kram*
  12. 6
    Välkommen hit! Här finns gott om tips, råd och pepp. O även lite bannor om man behöver... *ler* Önskar dej lycka till med vikten, o grattis till nye bebisen! *kram*
  13. Medlem sedan
    Dec 1999
    #7
    Klart du får! Så bra att du kommer i dina jeans så snabbt, det måste vara inspirerande!
    Välkommen hit och lycka till!
  14. 7
    Klart du får! Så bra att du kommer i dina jeans så snabbt, det måste vara inspirerande!
    Välkommen hit och lycka till!

Liknande trådar

  1. CV-vad ska jag skriva???
    By xaramia in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-12-19, 12:29
  2. Vad ska jag skriva?
    By anonymt namn in forum Hem & fritid
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-12-17, 16:46
  3. Hur ska jag skriva?
    By cathis in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-12-16, 14:27
  4. Separation - vad skriva/inte skriva?
    By time to say goodbye in forum Separation
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-10-12, 19:29
  5. E på skriva skriva humör
    By Afrodite in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-07-17, 19:51
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar