Barnalbum
Hem & fritid
  1. Nybörjare
    #1

    Barnalbum

    Tänkte göra ett scraapalbum till min son.

    Finns det några bra sidor där man kan få tips och ideér.
    Det jag vill ha i albumet är:
    Fina barndikter.
    Listor av olika slag.tex Första gången, Vad barnet tyckte om inte tyckte om. Fysiska utvecklingen, mm.
    Information om före födelsen, födelsen, dop.

    Det måste ju finnas en hel del som har gjort liknande album till sina barn.

    Jag har letat på en del sidor men det har mest varit bilder på enstaka lon och semetrar mm.

    Jag saknar ideér och tips om ett helt eller delar av album. Som blir enhetligt på något sett fast det innehåller olika delar.
  2. 1
    Barnalbum Tänkte göra ett scraapalbum till min son.

    Finns det några bra sidor där man kan få tips och ideér.
    Det jag vill ha i albumet är:
    Fina barndikter.
    Listor av olika slag.tex Första gången, Vad barnet tyckte om inte tyckte om. Fysiska utvecklingen, mm.
    Information om före födelsen, födelsen, dop.

    Det måste ju finnas en hel del som har gjort liknande album till sina barn.

    Jag har letat på en del sidor men det har mest varit bilder på enstaka lon och semetrar mm.

    Jag saknar ideér och tips om ett helt eller delar av album. Som blir enhetligt på något sett fast det innehåller olika delar.
  3. Mill@n
    #2
    Titta in på Scrappiz.se, de har fina diktsamlingar för olika ändamål. Lite tips om journaling också ocg en massa inspiration.
    Om du har någon väninnna som har barnalbum av den traditionella sorten kanske du kan stjäla lite ider därifrån.
  4. 2
    Titta in på Scrappiz.se, de har fina diktsamlingar för olika ändamål. Lite tips om journaling också ocg en massa inspiration.
    Om du har någon väninnna som har barnalbum av den traditionella sorten kanske du kan stjäla lite ider därifrån.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar