Arbetsbeskrivning hjälp tack
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Aug 2006
    #1

    Arbetsbeskrivning hjälp tack

    hur gör man en arbetsbeskrivning? beskriver man bara vad man gör och staplar det ovanpå varandra?
    Hjärtat har sina skäl som förnuftet aldrig kan fatta. Risp rasp och ingenting var sig längre likt.

    Jag är bäst, ingen protest! :-)

    Har en blogg.

    www.tisdags.blogg.se





  2. 1
    Arbetsbeskrivning hjälp tack hur gör man en arbetsbeskrivning? beskriver man bara vad man gör och staplar det ovanpå varandra?
  3. Medlem sedan
    Feb 2002
    #2
    Punktform i opersonlig form typ: ta emot kundsamtal, vägleda kund, förbereda beslutsunderlag osv.
  4. 2
    Punktform i opersonlig form typ: ta emot kundsamtal, vägleda kund, förbereda beslutsunderlag osv.
  5. Medlem sedan
    Aug 2006
    #3
    Tack tack, då var det som jag trodde... Nu ska jag göra min egna!:-)
  6. 3
    Tack tack, då var det som jag trodde... Nu ska jag göra min egna!:-)
  7. Medlem sedan
    May 2000
    #4
    Jag vet inte, men skulle ta det rent praktiska först och sedan sammanfatta och belysa ansvarsområdena efter det.
  8. 4
    Jag vet inte, men skulle ta det rent praktiska först och sedan sammanfatta och belysa ansvarsområdena efter det.
  9. Medlem sedan
    Aug 2006
    #5
    Jag ahde tänkt stapla det jag gör i punktform.. Och så kan jag ju sedan gr aen sammanfattning, fast punkterna är nog det viktigaste
  10. 5
    Jag ahde tänkt stapla det jag gör i punktform.. Och så kan jag ju sedan gr aen sammanfattning, fast punkterna är nog det viktigaste
  11. Medlem sedan
    Feb 2002
    #6
    Smart - passa pa att göra ett utkast till betyg ocksa sa har du det att sticka i händerna pa dem den dag du slutar ;-)
  12. 6
    Smart - passa pa att göra ett utkast till betyg ocksa sa har du det att sticka i händerna pa dem den dag du slutar ;-)
  13. Medlem sedan
    May 2000
    #7
    Ja, jag tänker att det är en fördel att ta med ansvarsområdena inför en löneförhandling.
  14. 7
    Ja, jag tänker att det är en fördel att ta med ansvarsområdena inför en löneförhandling.
  15. Medlem sedan
    Aug 2006
    #8
    Fast detta är ett udnerlag som visar vad mina uppgifter är, ett dokumenat jag kan visa när jag beskrivit vad jag verkligen gör i löneförhandlingen, alltså et papper som talar om att detta är mina uppgifter.
  16. 8
    Fast detta är ett udnerlag som visar vad mina uppgifter är, ett dokumenat jag kan visa när jag beskrivit vad jag verkligen gör i löneförhandlingen, alltså et papper som talar om att detta är mina uppgifter.
  17. Medlem sedan
    Aug 2006
    #9
    Ja kanske det det, bra idé.... *s*
  18. 9
    Ja kanske det det, bra idé.... *s*
  19. Medlem sedan
    Apr 2003
    #10
    jag har gjort en arbetsbeskrivning på tex hur man öppnar växeln på mitt jobb. den är som för ett barn
    - öppna sidan
    - skriv in "ows"
    - tryck på enter

    osv..bättre att verkligen ha punkt för punkt
  20. 10
    jag har gjort en arbetsbeskrivning på tex hur man öppnar växeln på mitt jobb. den är som för ett barn
    - öppna sidan
    - skriv in "ows"
    - tryck på enter

    osv..bättre att verkligen ha punkt för punkt
  21. Medlem sedan
    Aug 2006
    #11
    Hhahaha, ja tack jag är klar med min nu, ska bara skriva ihop en sammanfattning också.
  22. 11
    Hhahaha, ja tack jag är klar med min nu, ska bara skriva ihop en sammanfattning också.

Liknande trådar

  1. Men hjälp gravid igen, namn hjälp tack
    By sötismamma in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2012-04-30, 08:40
  2. Arbetsbeskrivning?
    By -Maria N- in forum Ordet är fritt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2012-01-13, 21:19
  3. Arbetsbeskrivning?
    By -Maria N- in forum Ordet är fritt
    Svar: 23
    Senaste inlägg: 2009-05-09, 22:17
  4. Efterlyser "Arbetsbeskrivning fsk/bsk
    By willevicke in forum Barn som yrke
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2008-08-13, 13:54
  5. Tack.. men mer hjälp tack
    By annis111 in forum _0807 Julibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-03-03, 12:02
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar