Badmössa av guld...
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    Aug 2005
    #1

    Badmössa av guld...

    Igår åkte vi till en badanläggning med både inom- och utomhusbassänger.
    Där var jag och sambon tvungen att bära badmössa (som vi inte hade med oss) och fick köpa varsin "fin" badmössa för "endast" 8 Euro/styck!!!!
    Inträde 10 euro/person / 4 timmar.
    Summa familjen: 36 Euro för att vara några timmar i badhus! Till råga på allt ville dottern inte gå i vattnet...........

    Är det lika dyrt hos er?
    Problemet med ekorrhjulet är, att även om man lyckas springa fortare än alla andra, så är man fortfarande bara en ekorre
  2. 1
    Badmössa av guld... Igår åkte vi till en badanläggning med både inom- och utomhusbassänger.
    Där var jag och sambon tvungen att bära badmössa (som vi inte hade med oss) och fick köpa varsin "fin" badmössa för "endast" 8 Euro/styck!!!!
    Inträde 10 euro/person / 4 timmar.
    Summa familjen: 36 Euro för att vara några timmar i badhus! Till råga på allt ville dottern inte gå i vattnet...........

    Är det lika dyrt hos er?
  3. Medlem sedan
    Mar 2004
    #2
    Oj det låter helt hysteriskt dyrt. Trist, för då blir man ju inte så sugen på att gå ofta. Här finns inget badhus i den meningen men om det funnits skulle det varit jättebilligt. Men inte direkt jämförbart. Glöm inte att ta med badmössorna nästa gång så sparar ni ju en slant.
  4. 2
    Oj det låter helt hysteriskt dyrt. Trist, för då blir man ju inte så sugen på att gå ofta. Här finns inget badhus i den meningen men om det funnits skulle det varit jättebilligt. Men inte direkt jämförbart. Glöm inte att ta med badmössorna nästa gång så sparar ni ju en slant.
  5. Medlem sedan
    Jan 2004
    #3
    Ingen aning faktiskt. har bara varit in och satt barnen i ko for simskola och konstaterade da att man maste vara en vuxen per barn om man gar dit sa det blir lite pusslande om vi ska ga.
  6. 3
    Ingen aning faktiskt. har bara varit in och satt barnen i ko for simskola och konstaterade da att man maste vara en vuxen per barn om man gar dit sa det blir lite pusslande om vi ska ga.
  7. Medlem sedan
    May 2001
    #4
    Nej! Jag tror att vi betalar lite drygt 4€ per vuxen och lite mindre för barnen (man betalar från tre år). Badmössor behövs inte . Badhuset är litet, men har en 25-metersbassäng, en barnbassäng som är 2 dm djup i ena kanten och 1,1 meter i den andra, samt har en liten rutchkana. Ett par små bubbelbad för vuxna finns också, men dem har jag knappt hunnit testa, för barnen måste ju passas!
  8. 4
    Nej! Jag tror att vi betalar lite drygt 4€ per vuxen och lite mindre för barnen (man betalar från tre år). Badmössor behövs inte . Badhuset är litet, men har en 25-metersbassäng, en barnbassäng som är 2 dm djup i ena kanten och 1,1 meter i den andra, samt har en liten rutchkana. Ett par små bubbelbad för vuxna finns också, men dem har jag knappt hunnit testa, för barnen måste ju passas!

Liknande trådar

  1. Badmössa?
    By Nike1234 in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2012-02-14, 09:52
  2. Köpa badmössa?
    By _Maa_ in forum Ordet är fritt
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2011-09-15, 09:25
  3. Badmössa som liten?
    By Rut_Blad in forum Medelålders 45+
    Svar: 23
    Senaste inlägg: 2008-11-06, 23:33
  4. Typ badmössa???
    By Jenny+fyra kottar in forum Ordet är fritt
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2008-08-26, 09:10
  5. Gult guld - vitt guld?
    By Aquafemina in forum Hem & fritid
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2008-03-05, 12:43
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar