Pollen?
Astma & allergi - barn
  1. Medlem sedan
    Jun 2006
    #1

    Pollen?

    Min lilla tjej på 5 mån blev jättesnorig i helgen efter ett par timmar utomhus och sen en tur in i en blomaffär.. funderar på om det bara vart för mycket, hon verkar inte förkyld annars och de senaste dagarna har vi varit ute i solen och då har hon varit ok..

    Hur tidigt kan pollenallergi visa sig? Nån som vet? Jag och sambon är lite känsliga men ingen av oss är direkt allergiska..
  2. 1
    Pollen? Min lilla tjej på 5 mån blev jättesnorig i helgen efter ett par timmar utomhus och sen en tur in i en blomaffär.. funderar på om det bara vart för mycket, hon verkar inte förkyld annars och de senaste dagarna har vi varit ute i solen och då har hon varit ok..

    Hur tidigt kan pollenallergi visa sig? Nån som vet? Jag och sambon är lite känsliga men ingen av oss är direkt allergiska..
  3. Medlem sedan
    Oct 2005
    #2

    svar

    mina tjejer 3 och snart 1 är mycket nysiga och snoriga, jag också. Läkaren säger att poller inte visar sej förrän efter 5-6år. Men det stämmer inte här. Vi har haft snuvan vare år. Den stora tjejn är kladdig i ögonen också. Klart att de kan bli nysiga när det killar i näsan. Men det kanske inte utvecklar någn allergi förrän om 5-6 år...
  4. 2
    svar mina tjejer 3 och snart 1 är mycket nysiga och snoriga, jag också. Läkaren säger att poller inte visar sej förrän efter 5-6år. Men det stämmer inte här. Vi har haft snuvan vare år. Den stora tjejn är kladdig i ögonen också. Klart att de kan bli nysiga när det killar i näsan. Men det kanske inte utvecklar någn allergi förrän om 5-6 år...
  5. Medlem sedan
    Jun 2006
    #3
    tack
  6. 3
    tack

Liknande trådar

  1. Pollen
    By Stoffis in forum _0909 Septemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-05-06, 10:52
  2. Pollen?
    By S-JJ in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-08-13, 19:23
  3. Pollen pollen och mera pollen
    By Sweetie in forum Vikt
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2008-05-06, 09:19
  4. pollen
    By smultron in forum _0612 Decemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-03-31, 08:46
  5. Pollen
    By Mima76 in forum _0704 Aprilbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-03-18, 12:32
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar