Patapum till äldre barn
Bebissnack
  1. anonymt namn
    #1

    Patapum till äldre barn

    Funderar på att köpa en Patapum till bebisen när trikåsjalen är urvuxen. Är den verkligen så ergonomisk som en sjal så det går bra för barnet att bäras länge (timmar i sträck) i den?
    Funderar också på om syskonet ska få åka sele i sommar, såg att det fanns en för större barn, Patapum Toddler. Kan en treåring (103cm, 19 kg) verkligen sitta bra i den?
    Är det förresten långa remmar så den passar storvuxna bärare med?
  2. 1
    Patapum till äldre barn Funderar på att köpa en Patapum till bebisen när trikåsjalen är urvuxen. Är den verkligen så ergonomisk som en sjal så det går bra för barnet att bäras länge (timmar i sträck) i den?
    Funderar också på om syskonet ska få åka sele i sommar, såg att det fanns en för större barn, Patapum Toddler. Kan en treåring (103cm, 19 kg) verkligen sitta bra i den?
    Är det förresten långa remmar så den passar storvuxna bärare med?
  3. A + I
    #2
    jag tror att ergo passar bättre storvuxna bärare
  4. 2
    jag tror att ergo passar bättre storvuxna bärare
  5. Medlem sedan
    Sep 1999
    #3
    Har en toddler, och tror defenitivt en treåring kan sitta i den. men timmar i sträck..?! Behöver en treåring sitta timmar isträck? Eller VILL en treåring sitta så länge?! Har en toddler och det är långa remmar på den, tror det är längre än vanliga patapumen. Fast jag har höst att ergo passar stovuxna bäst. fast det beror på vad du menar med storvuxen?! Jag är 171 och väger 75 drygt (gulp) och det finns massa rem över.
  6. 3
    Har en toddler, och tror defenitivt en treåring kan sitta i den. men timmar i sträck..?! Behöver en treåring sitta timmar isträck? Eller VILL en treåring sitta så länge?! Har en toddler och det är långa remmar på den, tror det är längre än vanliga patapumen. Fast jag har höst att ergo passar stovuxna bäst. fast det beror på vad du menar med storvuxen?! Jag är 171 och väger 75 drygt (gulp) och det finns massa rem över.

Liknande trådar

  1. Funktionskläder till äldre barn?
    By ejjvi in forum Småbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2012-02-26, 15:57
  2. Ge mig idéer till äldre barn!!
    By Gabricia in forum _0910 Oktoberbarn
    Svar: 21
    Senaste inlägg: 2011-06-08, 11:32
  3. Ge mig idéer till äldre barn!!
    By Gabricia in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-06-06, 15:11
  4. Vinterskor till äldre barn???
    By Marie_AOA in forum Småbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-08-29, 20:17
  5. Till er med större (äldre) barn..
    By willow in forum _0506 Junibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-01-30, 22:48
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar