Sortera och rensa Favoriter?
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Aug 2006
    #1

    Sortera och rensa Favoriter?

    Jag har Internet Explorer och skulle vilja sortera och rensa lite i Favoriter. Alltså bland Internetadresserna. Finns det nåt smidigare sätt att göra det på än att ha Favoriter öppna i kanten bredvid webbläsaren och dra och flytta och ta bort där? Finns de t ex i Utforskaren eller nåt sånt så man kan öppna det som en mapp eller liknande? Jag letar men finner inte...
  2. 1
    Sortera och rensa Favoriter? Jag har Internet Explorer och skulle vilja sortera och rensa lite i Favoriter. Alltså bland Internetadresserna. Finns det nåt smidigare sätt att göra det på än att ha Favoriter öppna i kanten bredvid webbläsaren och dra och flytta och ta bort där? Finns de t ex i Utforskaren eller nåt sånt så man kan öppna det som en mapp eller liknande? Jag letar men finner inte...
  3. Medlem sedan
    Jan 2001
    #2
    de ligger under c:/ document and settings/ all users ( eller din egen inloggning om ni har flera profiler)
  4. 2
    de ligger under c:/ document and settings/ all users ( eller din egen inloggning om ni har flera profiler)
  5. Medlem sedan
    Aug 2006
    #3
    Ah, tack, jag ska kika...
  6. 3
    Ah, tack, jag ska kika...
  7. Medlem sedan
    Aug 2006
    #4
    Hittade, tusen tack!
    /Jennie, datapucko
  8. 4
    Hittade, tusen tack!
    /Jennie, datapucko
  9. Medlem sedan
    Jan 2001
    #5
    vassego från mig som är halvnördig och halvpucko beroende på vad för data det gäller
  10. 5
    vassego från mig som är halvnördig och halvpucko beroende på vad för data det gäller
  11. Medlem sedan
    Aug 2006
    #6
    *s* OK jag är nog lite så också. Jag är pucko när det gäller själva datorn som sådan, programvara och hårdvara och grejer... men inte så pucko när det gäller att hitta saker på nätet t ex
  12. 6
    *s* OK jag är nog lite så också. Jag är pucko när det gäller själva datorn som sådan, programvara och hårdvara och grejer... men inte så pucko när det gäller att hitta saker på nätet t ex

Liknande trådar

  1. Sortera strumpor
    By ÅJ67 m 3 kidz in forum Ordet är fritt
    Svar: 32
    Senaste inlägg: 2021-03-19, 10:37
  2. Sortera skor
    By TTUK in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-09-02, 15:43
  3. Sortera avfall...
    By Sniffo in forum Miljö & klimatfrågor
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-09-23, 10:43
  4. Sortera böcker
    By caffellatte in forum Hem & fritid
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2007-03-17, 14:11
  5. Nu ska jag går och sortera ut
    By JaCal in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-08-27, 06:37
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar